KOJE REČI SU NAM UŠLE U GLAVU: Izborna kampanja će proći, a slogani će ostati
Retko koja predizborna poruka ostaje upamćena, pa političari mogu do mile volje da ih recikliraju i prepakuju
Srbija, život, ljudi, čovek, snaga, budućnost, boljitak, Evropa, ovo su reči koje su „pakovane” u gotovo sve slogane kojima su nam se pretendenti na mesto šefa države preporučivali svih ovih godina od uvođenja višestranačja.
PUTIN OTVORENO PODRŽAO VUČIĆA NA IZBORIMA: Želimo uspeh sadašnjim vlastima
ČANAK TRAŽI KRIVIČNI POSTUPAK: Procesuirati Šešelja zbog veleizdaje!
Na radost političara, retko koja od ovih predizbornih poruka je zapamćena, pa mogu do mile volje da zarone u prošlost, uzmu već „spakovanu” preporuku i s njom krenu da nas ubeđuju da baš njima damo svoj glas.
Prvih godina višestranačja, predsedničkih i parlamentarnih izbora održavani su istovremeno, pa su i predizborni slogani u glavnom bili isti. Malo je bilo onih koji su pravili drugačije poruke.
PROGLAS "ZA BOLJU SRBIJU": Čak 650 intelektualaca, umetnika i sportista javno dalo podršku Vučiću!
Srbija se saginjati neće
Na prvim višestranačkim izborima, pored predsednika, direktno smo birali i poslanike, a socijalisti su se dosetili kako da iskoriste ogromnu podršku svom predsedničkom kandidatu Slobodanu Miloševiću da pridobiju glasove građana i za poslanike: tako što su štampali dvoglave plakate - plakate su delili Milošević i ostali kandidati, jedinstven slogan je bio " Sa nama nema neizvesnosti" i " Srbija se saginjati neće", iz tog perioda ovo su jedini slogani kojih se ljudi i sećaju.
NOVI VUČIĆEV SPOT: Nijedan opozicioni kandidat ovako nešto ne može da snimi! Evo i zašto (VIDEO)
Ko uvek sme da vas pogleda u oči
Kada se pogledaju narodni izborni ciklusi, stiče se utisak da su se stranke više trudili da ostave utisak, i da slogan bude što bolji. Slogan koji će ostati u sećanju svima jeste slogan šefa Srbije , već SFRJ 2000. godine kada nam je sa plakata Vojislav poručio " Ko uvek sme da vas pogleda u oči". Koštunica sa ovom porukom je pobedio.
Kada se pogledaju poruke predsedničkih kandidata na predstojećim izborima , čini se da ćemo i njih brzo zaboraviti.
ISTRAŽIVANJE PRED PREDSEDNIČKE IZBORE: Vučić neprikosnoveno prvi sa 53 odsto podrške
Cvijetin Milivojević, direktor marketinške firme kaže za Politiku da je za slogan "Aleksandra Vučića- Brže, jače, bolje, odlično je urađen vizuelni identitet poruke, sa inicijalima AV koji oblikuje strelice okrenute na gore, ka napred, to je veoma dobra ideja".
Ostali kandidati se nisu proslavili, pa dominiraju jednostavne poruke, kao što je slogan Vojislava Šešelja: "Najboljeg za predsednika".