КОЈЕ РЕЧИ СУ НАМ УШЛЕ У ГЛАВУ: Изборна кампања ће проћи, а слогани ће остати
Ретко која предизборна порука остаје упамћена, па политичари могу до миле воље да их рециклирају и препакују
Србија, живот, људи, човек, снага, будућност, бољитак, Европа, ово су речи које су „паковане” у готово све слогане којима су нам се претенденти на место шефа државе препоручивали свих ових година од увођења вишестраначја.
ПУТИН ОТВОРЕНО ПОДРЖАО ВУЧИЋА НА ИЗБОРИМА: Желимо успех садашњим властима
ЧАНАК ТРАЖИ КРИВИЧНИ ПОСТУПАК: Процесуирати Шешеља због велеиздаје!
На радост политичара, ретко која од ових предизборних порука је запамћена, па могу до миле воље да зароне у прошлост, узму већ „спаковану” препоруку и с њом крену да нас убеђују да баш њима дамо свој глас.
Првих година вишестраначја, председничких и парламентарних избора одржавани су истовремено, па су и предизборни слогани у главном били исти. Мало је било оних који су правили другачије поруке.
ПРОГЛАС "ЗА БОЉУ СРБИЈУ": Чак 650 интелектуалаца, уметника и спортиста јавно дало подршку Вучићу!
Србија се сагињати неће
На првим вишестраначким изборима, поред председника, директно смо бирали и посланике, а социјалисти су се досетили како да искористе огромну подршку свом председничком кандидату Слободану Милошевићу да придобију гласове грађана и за посланике: тако што су штампали двоглаве плакате - плакате су делили Милошевић и остали кандидати, јединствен слоган је био " Са нама нема неизвесности" и " Србија се сагињати неће", из тог периода ово су једини слогани којих се људи и сећају.
НОВИ ВУЧИЋЕВ СПОТ: Ниједан опозициони кандидат овако нешто не може да сними! Ево и зашто (ВИДЕО)
Ко увек сме да вас погледа у очи
Када се погледају народни изборни циклуси, стиче се утисак да су се странке више трудили да оставе утисак, и да слоган буде што бољи. Слоган који ће остати у сећању свима јесте слоган шефа Србије , већ СФРЈ 2000. године када нам је са плаката Војислав поручио " Ко увек сме да вас погледа у очи". Коштуница са овом поруком је победио.
Када се погледају поруке председничких кандидата на предстојећим изборима , чини се да ћемо и њих брзо заборавити.
ИСТРАЖИВАЊЕ ПРЕД ПРЕДСЕДНИЧКЕ ИЗБОРЕ: Вучић неприкосновено први са 53 одсто подршке
Цвијетин Миливојевић, директор маркетиншке фирме каже за Политику да је за слоган "Александра Вучића- Брже, јаче, боље, одлично је урађен визуелни идентитет поруке, са иницијалима АВ који обликује стрелице окренуте на горе, ка напред, то је веома добра идеја".
Остали кандидати се нису прославили, па доминирају једноставне поруке, као што је слоган Војислава Шешеља: "Најбољег за председника".