ISPOVEST PRODAVAČICE: Voditeljka je došla da vrati odeću, a kad sam otvorila kesu zgrozila sam se
Došla nam je jedna poznata voditeljka s nekoliko vreća odeće koju je kupila kod nas pre dve nedelje i sada je želi vratiti. Ok, uzmem vreću, krenem vaditi odeću i usledi šok - kaže nekadašnja prodavačica u prodavnici gde se odeća može vratiti u roku od 30 dana od kupovine.
- Došla nam je jedna poznata voditeljka s nekoliko vreća odeće koju je kupila kod nas pre dve nedelje i sada želi da je vrati. Ok, uzmem vreću, krenem da vadim odeću i usledi šok - kaže nekadašnja prodavačica u prodavnici gde se odeća može vratiti u roku od 30 dana od kupovine.
- Reč je većinom o odeći za decu i na prvi se pogled vidi da je bila nošena. A da ne pričam da sam nekoliko dana ranije videla tu voditeljku, sa svojom decom, u odeći koju sada želi da vrati, kako se smeši u nekom časopisu. Znači, sigurno znam da se odeća nosila, ali nije oštećena, niti zaprljana, pa sam joj morala vratiti novac - govori devojka.
IZA POLICA SUPERMARKETA LEŽI STRAVIČNA ISTINA: Zamislićete se kad sledeći put uđete u prodavnicu!
Takvih je primera, kaže, bezbroj. Politika radnje je da su kupci uvek u pravu i toga se moraju držati.
- Zapravo, s računom moramo uzeti odeću ako nema vidljivih oštećenja. A to kupci dobro iskorišćavaju - kaže dalje i priseća se nekih bizarnih situacija.
- Došli su devojka i dečko da reklamiraju perjanu jaknu jer se stisnulo perje, a zapravo su shvatili da je cena jakne na sniženju pa su hteli da dobiju povratak novca po punoj ceni i zatim da je kupe ponovo, ali po nižoj ceni - govori i priseća se kako je jednom došla gospođa s hrpom dečjih stvari, koje su odavno bile kupljene i nošene, i tražila je povraćaj novca jer ima financijskih problema i trenutačno joj treba gotovina.
SPAJDERMEN IZ KOTEŽA: Previše je niska da dohvati gornji raf, ali je to nije sprečilo da uspe (FOTO)
- Jednom je došla gospođa sa 12 ili 13 komada odeće kupljene kod nas pre nekoliko meseci. Naravno, bilo je očito da ih je nosila, a ona nije imala račun. Napravila je veliku frku jer je insistirala na povraćaju, a nije imala račun. Ne sećam se na kraju je li povraćaj uspeo ili ne - govori nekadašnja prodavačica i napominje da uprkos politici trgovine prema kojoj je kupac uvek u pravu, kupac često ipak - nije u pravu.