ИСПОВЕСТ ПРОДАВАЧИЦЕ: Водитељка је дошла да врати одећу, а кад сам отворила кесу згрозила сам се
Дошла нам је једна позната водитељка с неколико врећа одеће коју је купила код нас пре две недеље и сада је жели вратити. Ок, узмем врећу, кренем вадити одећу и уследи шок - каже некадашња продавачица у продавници где се одећа може вратити у року од 30 дана од куповине.
- Дошла нам је једна позната водитељка с неколико врећа одеће коју је купила код нас пре две недеље и сада жели да је врати. Ок, узмем врећу, кренем да вадим одећу и уследи шок - каже некадашња продавачица у продавници где се одећа може вратити у року од 30 дана од куповине.
- Реч је већином о одећи за децу и на први се поглед види да је била ношена. А да не причам да сам неколико дана раније видела ту водитељку, са својом децом, у одећи коју сада жели да врати, како се смеши у неком часопису. Значи, сигурно знам да се одећа носила, али није оштећена, нити запрљана, па сам јој морала вратити новац - говори девојка.
ИЗА ПОЛИЦА СУПЕРМАРКЕТА ЛЕЖИ СТРАВИЧНА ИСТИНА: Замислићете се кад следећи пут уђете у продавницу!
Таквих је примера, каже, безброј. Политика радње је да су купци увек у праву и тога се морају држати.
- Заправо, с рачуном морамо узети одећу ако нема видљивих оштећења. А то купци добро искоришћавају - каже даље и присећа се неких бизарних ситуација.
- Дошли су девојка и дечко да рекламирају перјану јакну јер се стиснуло перје, а заправо су схватили да је цена јакне на снижењу па су хтели да добију повратак новца по пуној цени и затим да је купе поново, али по нижој цени - говори и присећа се како је једном дошла госпођа с хрпом дечјих ствари, које су одавно биле купљене и ношене, и тражила је повраћај новца јер има финанцијских проблема и тренутачно јој треба готовина.
СПАЈДЕРМЕН ИЗ КОТЕЖА: Превише је ниска да дохвати горњи раф, али је то није спречило да успе (ФОТО)
- Једном је дошла госпођа са 12 или 13 комада одеће купљене код нас пре неколико месеци. Наравно, било је очито да их је носила, а она није имала рачун. Направила је велику фрку јер је инсистирала на повраћају, а није имала рачун. Не сећам се на крају је ли повраћај успео или не - говори некадашња продавачица и напомиње да упркос политици трговине према којој је купац увек у праву, купац често ипак - није у праву.