NEMA SUMNJE KO JE UPRAVLJAO AUTOBUSOM SMRTI: U stravičnoj nesreći u Hrvatskoj poginula oba vozača (FOTO/VIDEO)
U autobusu je bilo 42 putnika koji su krenuli u petak ujutro iz Varšave na hodočašće u Međugorje, ali nažalost njih 11 je smrtno stradalo na mestu nesreće
U saobraćajnoj nesreći poljskog autobusa poginula su oba vozača, potvrdio je medijima Darko Galić, portparol i zamenik županijske državne tužiteljke u Varaždinu.
"STRAŠNO JE VIDETI LJUDE BEZ KOŽE NA LICU" Putnica iz autobusa smrti u Hrvatskoj otkrila detalje nesreće - jedna stvar joj se urezala u sećanje
"MOJ ŽIVOT SE RASPAO, LJUDI, NEMOJTE DA ME MUČITE" Vlasnik autobusa smrti progovorio o nesreći, ali jedno je prećutao!
GOTOV UVIĐAJ! Ovako je došlo do stravične nesreće u Hrvatskoj - u autobusu smrti poginulo 12 osoba
- Nedvosmisleno je ustanovljeno ko je upravljao autobusom u trenutku nesreće jer je vozač koji je smrtno stradao bio u vozačkom sedištu i vezan sigurnosnim pojasom - pojasnio je Galić okolnosti na temelju kojih je ustanovljeno ko je od dvojice vozača koji su krenuli na put upravljao poljskim autobusom, koji je u subotu u 5.40 sleteo sa auto-puta A4 između Brezničkog Huma i Komina.
U autobusu je bilo 42 putnika koji su krenuli u petak ujutro iz Varšave na hodočašće u Međugorje, ali nažalost njih 11 je smrtno stradalo na mestu nesreće, još jedna osoba je preminula u zagrebačkom KBC-u, a više desetina je povređeno.
- Državno tužilaštvo mora ustanoviti da li je počinjeno krivično delo i ko ga je eventualno počinio i doneti odluku, ali sasvim sigurno je da se krivični postupak ne može voditi protiv osobe ako nije živa. Moguće je da će se odlučiti da se celi postupak ustupi poljskom pravosuđu s obzirom na to da su svi stradali poljski državljani - rekao je Galić.
Jedan od problema s kojima su se već suočili istražitelji je taj što je tahograf uništen tako da se nije mogla očitati brzina, ali su u tahografu nađene obe digitalne kartice vozača i iz tih je podataka ustanovljeno da su poštivana pravila o vremenima vožnje i pauzama.
Jedan od problema je i to što praktično iz prednjeg dela autobusa niko od putnika nije preživeo, a u vreme sletanja autobusa većina putnika je spavala, pa i oni koji su preživeli i ne sećaju se okolnosti nesreće, tako da bi vrlo malo korisnih saznanja policija i tužioci mogli dobiti od preživelih.