Rovinj je domaćin Weekend Media Festivala: Stručnjaci komunikacijske industrije iz celog sveta na jednom mestu!
Skup medijskih stručnjaka u septembru
Weekend Media Festival u svom jedanaestom izdanju i ove će godine od 20. do 23. septembra u staroj Fabrici duvana u Rovinju okupiti profesionalce komunikacijske industrije iz cele regije. Na predavanjima, panelima i radionicama proći će se sve aktuelne teme i trendovi, od politike i digitalizacije do književnosti i ekspedicije na Južni pol, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.
- Ovogodišnji Weekend nam donosi zaista raznolike teme predavanja i panela, ali i jako zanimljive partnere festivala, Francusku i Nemačku. Cela stara Fabrika biće u duhu urbanog Pariza i Berlina tako da će svi posetioci moći da uživaju u njihovoj kulturi, umetnosti i stilu života - rekao je direktor festivala Tomo Ricov.
Adris grupa i ove godine nastavlja da bude pouzdan partner festivala koji se u svojih deset godina postojanja uspostavio kao omiljeno mesto sastanka svih profesionalaca i znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije.
- Adris je domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Ova saradnja za nas je višestruko važna. Godišnje organizujemo više od 130 kongresa i događaja, od kojih je Weekend Media Festival zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovečniji i događaj s kojim je sve počelo pre desetak godina. Ulaganjima od 4 milijarde kuna u razvoj turističke ponude na najvišem nivou, stvorili smo pretpostavke da Rovinj postane poželjna i prepoznatljiva događajna destinacija u regiji i svetu. Tome je uveliko doprineo i Weekend. U Rovinj donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svetske trendove u komunikacijskoj industriji, a privlači i nekoliko hiljada gostiju čime značajno produžava turističku sezonu i predstavlja izvrstan način promocije destinacije - istakla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
Najiščekivaniji vikend u svojih prvih deset godina pozicionirao se kao omiljeni skup svih profesionalaca komunikacijske industrije, a u drugu deceniju zakoračiće sa još zanimljivijim programom i privlačnijim nagradama za najbolje agencije iz regije. Deo bogatog programa biće posvećen zemljama partnerima koje će nam kroz predavanja i izložbe predstaviti pariški šarm i berlinsku multikulturalnost, svoje umetnike, intelektualce i inovatore.
- Na festivalu već tradicionalno ispitujemo promene na tržištu na lokalnom i globalnom nivou i trudimo se da zagrebemo malo dublje ispod površine onoga što se događa oko nas. I ove smo godine okupili stručnjake iz različitih područja koji će govoriti o temama koje će nas, siguran sam, naterati na razmišljanje. Od samih početaka, cilj nam je bio da postanemo mesto saradnje kreativaca, informisanja o novim trendovima i diskutovanja o temama relevantnim za komunikacijsku industriju. Drago mi je što vidim da nas danas kao takve kolege prepoznaju i jedva čekam da vidim kuda će nas ovogodišnje rasprave na Weekendu odvesti - rekao je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
"Špijunira li me vlastiti mobilni telefon?" pitanje je koje je svako sebi postavio barem jednom od kada su mobilni telefoni postali pametni. Šta sve naš telefon može da napravi bez našeg znanja i dopuštenja, otkriće nam Alen Delić, vodeći konsultant za informacijsku sigurnost firme Diverto na predavanju "Verujete li svom telefonu?".
Zastupnik u parlamentu verovatno najdigitalizovanije države na svetu, Estonac Kalle Palling, na predavanju "Digitalna republika Estonija" govoriće o tome kakav je osećaj životom upravljati online, dok će nam Dejan Verčič, partner i direktor za znanje slovenske firme Stratkom na predavanju "Komuniciranje posle reči" objasniti kako smo komunikaciju vratili na njene same početke - sliku - i kako to utiče na komuniciranje danas.
Multimedijalnim predavanjem "Polarni san - Prva hrvatska ekspedicija na Južni pol", Davor Rostuhar, naš najpoznatiji avanturista, pokazaće kako pomeriti vlastite granice i kroz šta sve treba proći da bismo ostvarili svoje snove.
Na predavanju "Agrokor – jesu li mediji pomogli ili odmogli Lex Agrokoru", analiziraćemo izveštavanje o Lex Agrokoru i krizi oko "Grupe Borg“. Slom Agrokora značio je i nestanak Unexa koji od gašenja Digitela gotovo da i nije imao relevantnu konkurenciju na tržištu oglašavanja. Kako nestanak Unexa utiče na medijsko tržište, ko je profitirao, a ko izgubio, saznćemo na panelu "Život nakon ere Digitela i Unexa".
Ključni ljudi iz regije na panelu "Money never sleeps; Restruktuiranje medijskog tržišta" analiziraćemo akvizicije koje su promenile medijsku scenu i objasniti šta će to značiti za dalji razvoj medija, dok će vodeći komunikacijski savetnici premijera i predsednika iz regije na panelu "West Wing - Kako savetovati predsednika" raspravljati o važnosti uloge PR stručnjaka u karijeri političara i otkriti koliki im je stvarno uticaj i slušaju li ih klijenti.
Kristian Novak, najtraženiji autor današnjice, na svom predavanju ispričaće kako je od anonimnog međimurskog dečka sa svojim delima došao do popisa školske lektire i otvoriće sve teme za koje su mu rekli da ne sme.
I ove godine u sklopu Weekend Media Festivala održaće se BalCannes, a agencije iz cele regije svoje projekte mogu da prijave do 1. septembra 2018. godine. Na sedmom izdanju BalCannesa izabraće se 25 najboljih komunikacijskih projekata iz cele regije. Najbolji među njima osvojiće posebne nagrade žirija, BalCanneske lavove, dok najbolju agenciju iz regije očekuje posebna nagrada – takmičenje na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019. Organizatori BalCannesa, Hrvatska zajednica društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival, najboljoj agenciji finansiraće trošak prijave jednog projekta na Cannes Lions takmičenje 2019. godine.
Najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, i ove će se godine dodeliti na Weekendu u Rovinju. Saznaćemo ko je imao najbolje kampanje na društvenim mrežama, koje su najbolje web stranice i mobilne aplikacije, a otkrićemo i ko je bio dominantan u content marketingu. Tu nije kraj, jer se SoMo Borac dodeljuje u ukupno devet kategorija. Najbolje od njih odabraće veliki žiri, sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najistaknutijih agencija regije. Prijave su već otvorene i traju do 5. septembra.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.