Ровињ је домаћин Weekend Медиа Фестивала: Стручњаци комуникацијске индустрије из целог света на једном месту!
Скуп медијских стручњака у септембру
Weekend Медиа Фестивал у свом једанаестом издању и ове ће године од 20. до 23. септембра у старој Фабрици дувана у Ровињу окупити професионалце комуникацијске индустрије из целе регије. На предавањима, панелима и радионицама проћи ће се све актуелне теме и трендови, од политике и дигитализације до књижевности и експедиције на Јужни пол, због чега жустрих расправа сасвим сигурно неће недостајати.
- Овогодишњи Weekend нам доноси заиста разнолике теме предавања и панела, али и јако занимљиве партнере фестивала, Француску и Немачку. Цела стара Фабрика биће у духу урбаног Париза и Берлина тако да ће сви посетиоци моћи да уживају у њиховој култури, уметности и стилу живота - рекао је директор фестивала Томо Рицов.
Адрис група и ове године наставља да буде поуздан партнер фестивала који се у својих десет година постојања успоставио као омиљено место састанка свих професионалаца и знатижељника отворених за нова знања и искуства из комуникацијске индустрије.
- Адрис је домаћин и покровитељ Weekend Медиа Фестивала од првог дана. Ова сарадња за нас је вишеструко важна. Годишње организујемо више од 130 конгреса и догађаја, од којих је Weekend Медиа Фестивал засигурно највећи, најпознатији, најдуговечнији и догађај с којим је све почело пре десетак година. Улагањима од 4 милијарде куна у развој туристичке понуде на највишем нивоу, створили смо претпоставке да Ровињ постане пожељна и препознатљива догађајна дестинација у регији и свету. Томе је увелико допринео и Weekend. У Ровињ доноси одличну креативну енергију и најновије светске трендове у комуникацијској индустрији, а привлачи и неколико хиљада гостију чиме значајно продужава туристичку сезону и представља изврстан начин промоције дестинације - истакла је Кристина Миљавац из корпоративних комуникација Адрис групе.
Најишчекиванији викенд у својих првих десет година позиционирао се као омиљени скуп свих професионалаца комуникацијске индустрије, а у другу деценију закорачиће са још занимљивијим програмом и привлачнијим наградама за најбоље агенције из регије. Део богатог програма биће посвећен земљама партнерима које ће нам кроз предавања и изложбе представити паришки шарм и берлинску мултикултуралност, своје уметнике, интелектуалце и иноваторе.
- На фестивалу већ традиционално испитујемо промене на тржишту на локалном и глобалном нивоу и трудимо се да загребемо мало дубље испод површине онога што се догађа око нас. И ове смо године окупили стручњаке из различитих подручја који ће говорити о темама које ће нас, сигуран сам, натерати на размишљање. Од самих почетака, циљ нам је био да постанемо место сарадње креативаца, информисања о новим трендовима и дискутовања о темама релевантним за комуникацијску индустрију. Драго ми је што видим да нас данас као такве колеге препознају и једва чекам да видим куда ће нас овогодишње расправе на Weekendu одвести - рекао је директор програма фестивала Никола Врдољак.
"Шпијунира ли ме властити мобилни телефон?" питање је које је свако себи поставио барем једном од када су мобилни телефони постали паметни. Шта све наш телефон може да направи без нашег знања и допуштења, откриће нам Ален Делић, водећи консултант за информацијску сигурност фирме Диверто на предавању "Верујете ли свом телефону?".
Заступник у парламенту вероватно најдигитализованије државе на свету, Естонац Kalle Palling, на предавању "Дигитална република Естонија" говориће о томе какав је осећај животом управљати online, док ће нам Дејан Верчич, партнер и директор за знање словенске фирме Стратком на предавању "Комуницирање после речи" објаснити како смо комуникацију вратили на њене саме почетке - слику - и како то утиче на комуницирање данас.
Мултимедијалним предавањем "Поларни сан - Прва хрватска експедиција на Јужни пол", Давор Ростухар, наш најпознатији авантуриста, показаће како померити властите границе и кроз шта све треба проћи да бисмо остварили своје снове.
На предавању "Агрокор – јесу ли медији помогли или одмогли Lex Агрокору", анализираћемо извештавање о Lex Агрокору и кризи око "Групе Борг“. Слом Агрокора значио је и нестанак Unexa који од гашења Дигитела готово да и није имао релевантну конкуренцију на тржишту оглашавања. Како нестанак Unexa утиче на медијско тржиште, ко је профитирао, а ко изгубио, сазнћемо на панелу "Живот након ере Дигитела и Unexa".
Кључни људи из регије на панелу "Money невер слеепс; Реструктуирање медијског тржишта" анализираћемо аквизиције које су промениле медијску сцену и објаснити шта ће то значити за даљи развој медија, док ће водећи комуникацијски саветници премијера и председника из регије на панелу "West Wing - Како саветовати председника" расправљати о важности улоге ПР стручњака у каријери политичара и открити колики им је стварно утицај и слушају ли их клијенти.
Кристиан Новак, најтраженији аутор данашњице, на свом предавању испричаће како је од анонимног међимурског дечка са својим делима дошао до пописа школске лектире и отвориће све теме за које су му рекли да не сме.
И ове године у склопу Weekend Медиа Фестивала одржаће се BalCannes, а агенције из целе регије своје пројекте могу да пријаве до 1. септембра 2018. године. На седмом издању BalCannesa изабраће се 25 најбољих комуникацијских пројеката из целе регије. Најбољи међу њима освојиће посебне награде жирија, BalCanneske лавове, док најбољу агенцију из регије очекује посебна награда – такмичење на међународном фестивалу креативности Cannes Лионс 2019. Организатори BalCannesa, Хрватска заједница друштава за тржишно комуницирање (ХУРА) и Weekend Медиа Фестивал, најбољој агенцији финансираће трошак пријаве једног пројекта на Cannes Лионс такмичење 2019. године.
Најважнија регионална дигитална награда, СоМо Борац, и ове ће се године доделити на Weekendu у Ровињу. Сазнаћемо ко је имао најбоље кампање на друштвеним мрежама, које су најбоље web странице и мобилне апликације, а открићемо и ко је био доминантан у цонтент маркетингу. Ту није крај, јер се СоМо Борац додељује у укупно девет категорија. Најбоље од њих одабраће велики жири, састављен од дигиталних стручњака из најистакнутијих агенција регије. Пријаве су већ отворене и трају до 5. септембра.
Осим по конструктивним, а понекад и провокативним расправама о трендовима у комуникацијској индустрији, Weekend је познат и по најбољим забавама. И ове године нас очекује разноврстан музички програм и дружења до дуго у ноћ.