DETALJI FATALNOG LETA NAD KOLUMBIJOM: Pilot ispustio gorivo da bi sprečio eksploziju aviona?
Ervin Tumiri jedan je od šestoro ljudi koji je preživeo tragediju u kojoj je 71 osoba poginulo.
Član posade palog aviona koji je prevozio fudbalere iz Brazila Ervin Tumiri jedan je od šestoro ljudi koji je preživeo tragediju u kojoj je 71 osoba poginulo.
On je naveo da su preplašeni putnici počeli da skaču sa svojih mesta i vrište nakon što je avion krenuo da pada, svega nekoliko minuta pre planiranog sletanja u Medeljinu.
TUGA DO NEBA: Ovo je poslednji snimak poginulih fudbalera, sa SMEHOM otišli u SMRT (VIDEO/FOTO)
Narra sobreviviente cómo salvó su vida en accidente Diario Digital Juárez Ciudad de México─ Erwin Tumiri es uno de… https://t.co/ndUorUquy8— Manuel (@ManuelIDK) November 30, 2016
Tumiri je naveo da je preživeo pad jer se u ključnim momentima ponašao prema bezbednosnim procedurama i nije paničio.
- Stavio sam torbe između nogu i zauzeo sam položaj fetusa, što se preporučuje u situacijama kada je ugrožena bezbednost u aviosaobraćaju - rekao je Tumiri spasiocima koji su ga živog pronašli u olupini letelice kompanije Lumia.
PREDOSETIO NESREĆU SVOG TIMA! Reči trenera Šapekoensea od kojih srce PUCA! (FOTO)
Himena Suares, jedna od stjuardesa u avionu je takođe preživela i lokalnim medijima je rekla da su sva svetla u avionu bila ugašena u trenutku kada je letelica krenula u slobodan pad.
- Ničega se dalje ne sećam - navela je Suaresova.
TELO GOLMANA NIJE IZDRŽALO: Pre nego je izdahnuo, svi su plakali nakon ove scene! (FOTO)
Mediji prenose i da je pilot aviona Migel Kiroga ispustio gorivo iz rezervoara u momentu kada je shvatio da će se letelica kojom upravlja srušiti, kako bi pri padu aviona izbegao eksploziju i ostavio mogućnost da neko od putnika preživi.
Veruje se da je njegova ideja spasla živote šest osoba, ali ta informacija nije potvrđena iz zvaničnih izvora i istražitelji razmatraju kako avion nije eksplodirao prilikom pada, spekulišući da je ostao bez goriva.
Ipak, ova saznanja, na koja se dodaje i putanja kojom se kretao avion pre pada, odnosno kružno kretanje u trajanju od nekoliko minuta iznad mesta na koje se srušio, mogu da dovedu do zaključka da je mehanički ili tehnički problem prouzrokovao tragediju i da nije bilo moguće bezbedno prizemljiti letelicu.