ДЕТАЉИ ФАТАЛНОГ ЛЕТА НАД КОЛУМБИЈОМ: Пилот испустио гориво да би спречио експлозију авиона?
Ервин Тумири један је од шесторо људи који је преживео трагедију у којој је 71 особа погинуло.
Члан посаде палог авиона који је превозио фудбалере из Бразила Ервин Тумири један је од шесторо људи који је преживео трагедију у којој је 71 особа погинуло.
Он је навео да су преплашени путници почели да скачу са својих места и вриште након што је авион кренуо да пада, свега неколико минута пре планираног слетања у Медељину.
ТУГА ДО НЕБА: Ово је последњи снимак погинулих фудбалера, са СМЕХОМ отишли у СМРТ (ВИДЕО/ФОТО)
Narra собревивиенте цóмо салвó су вида ен accidente Диарио Дигитал Јуáрез Циудад де México─ Erwin Тумири ес уно де… https://t.co/ndUorUquy8— Мануел (@ManuelIDK) Новембер 30, 2016
Тумири је навео да је преживео пад јер се у кључним моментима понашао према безбедносним процедурама и није паничио.
- Ставио сам торбе између ногу и заузео сам положај фетуса, што се препоручује у ситуацијама када је угрожена безбедност у авиосаобраћају - рекао је Тумири спасиоцима који су га живог пронашли у олупини летелице компаније Лумиа.
ПРЕДОСЕТИО НЕСРЕЋУ СВОГ ТИМА! Речи тренера Шапекоенсеа од којих срце ПУЦА! (ФОТО)
Химена Суарес, једна од стјуардеса у авиону је такође преживела и локалним медијима је рекла да су сва светла у авиону била угашена у тренутку када је летелица кренула у слободан пад.
- Ничега се даље не сећам - навела је Суаресова.
ТЕЛО ГОЛМАНА НИЈЕ ИЗДРЖАЛО: Пре него је издахнуо, сви су плакали након ове сцене! (ФОТО)
Медији преносе и да је пилот авиона Мигел Кирога испустио гориво из резервоара у моменту када је схватио да ће се летелица којом управља срушити, како би при паду авиона избегао експлозију и оставио могућност да неко од путника преживи.
Верује се да је његова идеја спасла животе шест особа, али та информација није потврђена из званичних извора и истражитељи разматрају како авион није експлодирао приликом пада, спекулишући да је остао без горива.
Ипак, ова сазнања, на која се додаје и путања којом се кретао авион пре пада, односно кружно кретање у трајању од неколико минута изнад места на које се срушио, могу да доведу до закључка да је механички или технички проблем проузроковао трагедију и да није било могуће безбедно приземљити летелицу.