"Sigurnost doživljavaju kao trošak" Grčka Vlada ostala nema na upozorenja železničara, sve objašnjeno u pismu od 7. februara
U pismu od 7. februara grčki Sindikat železničara ukazao je na brojne probleme u grčkoj železnici.
U pismu su naveli da "sve dok se ne preduzmu zaštitne mere na radnim mestima i bezbedan rad i saobraćaj vozova, nezgodama neće biti kraja".
SUZAVCI LETE ATINOM: Hiljade ljudi izašlo na ulice zbog SUDARA VOZOVA - bes bukti, grad u plamenu (FOTO/VIDEO)
OBJAVLJEN PRVI SNIMAK SUDARA VOZOVA U GRČKOJ: Zabeležen JEZIV prizor buktinje nastale nakon nesreće (VIDEO)
"NEKI GAD MORA DA PLATI ZA OVO" Rastu bes i očaj Grka nakon stravične železničke nesreće (VIDEO)
Predsednik grčkih železničara Kostas Genidunijas kaže da na relaciji Atina-Solun ne rade ni semafori, ni pokazivači, ni kontrola saobraćaja i da se sve radi ručno. Na to je sindikat železničara upozorio u pismu još 7. februara.
Tada su naveli da su nesreće svakodnevne pojave i da se ne preduzimaju nikakve suštinske mere kako bi se poboljšala infrastruktura i rad, da se ne proveravaju uključene agencije i da se ne traži odgovornost.
- Kao i prethodne Vlade, i sadašnja ima druge prioritete, a ne bezbedno kretanje građana. Sigurnost doživljavaju kao trošak. Ministarstvo pronalazi novac za razne ugovore, ali da se konačno završi železnička infrastruktura i bezbedni saobraćajni sistemi NE - navodi se u tom pismu.
Navedeno je i da se intervencije obavljaju selektivno, a da nadležni prebacuju obaveze jedni na druge.
- Krive su poplave, krivi su požari koji su ostavili izgorela balvana, sneg je kriv, drugi su krivi, mi smo malo krivi... - navedeno je tada.
Tada su zatražili da se omogući specijalizacija osoblja, da se završe infrastrukturni projekti kako bi se osigurao bezbedan rad, da se pravilno održavaju pruge i poprave vozovi, da se obezbedi lična zaštitna oprema, kao i da u svakom kompleksu postoje tehničar zadužen za bezbednost i lekar.