"Сигурност доживљавају као трошак" Грчка Влада остала нема на упозорења железничара, све објашњено у писму од 7. фебруара
У писму од 7. фебруара грчки Синдикат железничара указао је на бројне проблеме у грчкој железници.
У писму су навели да "све док се не предузму заштитне мере на радним местима и безбедан рад и саобраћај возова, незгодама неће бити краја".
СУЗАВЦИ ЛЕТЕ АТИНОМ: Хиљаде људи изашло на улице због СУДАРА ВОЗОВА - бес букти, град у пламену (ФОТО/ВИДЕО)
ОБЈАВЉЕН ПРВИ СНИМАК СУДАРА ВОЗОВА У ГРЧКОЈ: Забележен ЈЕЗИВ призор буктиње настале након несреће (ВИДЕО)
"НЕКИ ГАД МОРА ДА ПЛАТИ ЗА ОВО" Расту бес и очај Грка након стравичне железничке несреће (ВИДЕО)
Председник грчких железничара Костас Генидунијас каже да на релацији Атина-Солун не раде ни семафори, ни показивачи, ни контрола саобраћаја и да се све ради ручно. На то је синдикат железничара упозорио у писму још 7. фебруара.
Тада су навели да су несреће свакодневне појаве и да се не предузимају никакве суштинске мере како би се побољшала инфраструктура и рад, да се не проверавају укључене агенције и да се не тражи одговорност.
- Као и претходне Владе, и садашња има друге приоритете, а не безбедно кретање грађана. Сигурност доживљавају као трошак. Министарство проналази новац за разне уговоре, али да се коначно заврши железничка инфраструктура и безбедни саобраћајни системи НЕ - наводи се у том писму.
Наведено је и да се интервенције обављају селективно, а да надлежни пребацују обавезе једни на друге.
- Криве су поплаве, криви су пожари који су оставили изгорела балвана, снег је крив, други су криви, ми смо мало криви... - наведено је тада.
Тада су затражили да се омогући специјализација особља, да се заврше инфраструктурни пројекти како би се осигурао безбедан рад, да се правилно одржавају пруге и поправе возови, да се обезбеди лична заштитна опрема, као и да у сваком комплексу постоје техничар задужен за безбедност и лекар.