Sramno! OJADILI PENZIONERKU uz pomoć dobro uigrane TELEFONSKE PREVARE! Ostala bez ušteđevine koju je mukotrpno skupljala godinama
Penzionerka koja je bila žrtva prefrigane i dobro uigrane telefonske prevare, ostala je bez ogromnog novca
Penzionerka Izabela živi u centru La Korunje i. 29. novembra je dobila poziv iz svoje telefonske kompanije, sa pričom da joj nude poboljšanje ugovora, odnosno, 20 posto popusta na godinu dana, u šta je u početku sumnjala.
- Rekla sam im ne jer nisam imala dokaz da su zaista iz Movistara i sa brojem prevara o kojima se danas zna, bila sam skeptična - priznaje ona u razgovoru za ABC.
Kompletan spisak ZABRANJENIH U SRBIJI: Javnost bruji o Severininoj izjavi, a evo ko je skupo platio svoje postupke i reči
UZBUNA U EVROPI, UPALJEN CRVENI METEO-ALARM! Upozorenja ne slute na dobro: Desiće se nešto što se retko viđa!
KINESKI RATNI BRODOVI KRENULI U AKCIJU: U stanju su visoke pripravnosti, braniće SVIM silama domovinu
Sa obzirom na njeno nepoverenje, "pokazali su mi sve informacije koje su imali o mojoj istoriji u kompaniji, znali su sve o mom životu, do te mere da su mi poslali informacije sa odgovarajućim logom preko VhatsApp-a", objašnjava ona.
Tada je pristala da im da broj svoje kartice kako bi joj naplatili 10 evra za poštansku pošiljku i rekli su joj da isključi mobilni. Kada ga je uključila, naplate su počele samo da stižu: tri bizuma (aplikacija koja služi za slanje i primanje novca), transakcija od 2.000 evra i podizanja od skoro 600 evra.
- Shvatila sam da sam prevarena i rekla sam sagovorniku, nazvala sam ga lopovom, a on mi je rekao da me ne čuje dobro i prekinuo vezu - priča ona.
U narednim sekundama, i gotovo bez prostora za manevar, Izabel je primila drugi poziv. Bilo je to iz njene banke, Bankinter, od dame sa blagim, španskim naglaskom koja joj je rekla da je zvala iz odeljenja za prevare jer su otkrili niz čudnih kretanja na njenom računu i da bi mogla da budu lažna.
- Tada mi se nebo otvorilo kada sam se osetila zaštićenom svojom bankom - priča. Međutim, nije ni slutila šta se krije iza tog poziva. Izabel je bila žrtva sofisticirane prevare koja se sastoji od nastavka prevare kada osoba već zna da je žrtva prevare i traži pomoć.
- Tokom opsežnog razgovora sa ovom gospođom, koji je trajao više od dva sata, garantovala mi je da je uspela da poništi sve naplate, pročitala mi je stanje na računu i rekla da ne moram da idem u svoju banku sutradan jer je već bilo "sve popravljeno" - priseća se ona.
Nakon velikog straha, Izabel se opustila, ali ignorišući šta joj je tobožnji službenik banke rekao, sutradan je čekala da se ekspozitura otvori da proveri da li je sve u redu. Tu je usledio još veći šok.
- Tamo sam bila svesna dvostruke obmane, da ništa nije poništeno, kao i niza skandaloznih optužbi koje su podignute protiv mene - kaže ona.
Pronevera, koju je nekoliko minuta kasnije prijavila policiji, iznosila je 23.000 evra podeljenih na 8 Amazon čekova u vrednosti od 10.000 evra, tri bizuma na 2.000, 4 optužbe za putovanja u "El Corte Ingles" za više od 7.000 evra, kao i nekoliko novčanih transakcija sa njenih i muževljevih tekućih računa. Mesec dana nakon što je podnela tužbu i predala slučaj u ruke advokata, Izabel se još nije čula sa svojim prevarantima i nije povratila izgubljeni novac.
Ona zamera osiguranju njene banke ne vodi računa o situaciji i da, uprkos žurbi kojom je upozorila na ono što se dogodilo, ni Amazon ni druge velike kompanije umešane nisu ništa uradile da zaustave operaciju.
- Samo mi je Caikabank refundirala uplatu na Fnac-u, Prevaranti sve imaju pod kontrolom i igraju se sa vašim emocijama i novcem - rekla je.
Istog dana kada ju je banka obavestila o novoj naplati od 1.200 evra izrazila je sumnju da će u narednim danima stići još uplata, jer je njen račun blokiran i još nije mogla da pristupi izvodu.
- Upropastili su mi Božić. Živim u strahu - zaključila je na kraju.