Zaradio je PRAVO BOGATSTVO igrajući igrice, evo kako mu je USPELO
"Fortnajt" ima 200 miliona registrovanih igrača širom sveta i Blevins smatra da to nije ni blizu koliko bi mogao da ima. Bez obzira koliko popularnost bude potrajala, Blevins trenutno uživa u njoj
Bilo koja godina u kojoj mladi čovek zaradi novac igrajući igrice jeste odlična. Za dvadesetsedmogodišnjeg Tajlera Blevinsa, poznatijeg kao Nindža, 2018. je bila najbolja godina njegovog života.
Sa Kejt je dobio troje dece, ali pre ženidbe Vilijam je bio jako zaljubljen u OVU ŽENU (FOTO)
Bez presedana, Nindža ju je bukvalno ubio. Ukupno 94.958 ubistava na "Forntnajtu" na poslednjoj probi pomoglo mu je da zaradi 8.747.779 evra. Blevins i njegova koloritna kosa (fluorescentno crvena) postali su kulturni fenomen. Njegova veština i priroda pomogli su "Fortnajtu" da postane jedna od vodećih kompanija sa zaradom od tri milijarde evra.
Blevins je stupio na scenu preko lajv strima koji je oborio sve rekorde (628.000 gledalaca), zajedno sa rep ikonom Drejkom u martu. Od tada je Blevis postao najtraženija ličnost na društvenim mrežama. Najzastupljeniji je na platformama "Jutjub" i "Tvič", od kojih je druga rezervisana samo za video igrice. Čak 70 odsto njegove zarade dolazi sa ova dva servisa.
Svaki put kada neki od Nindžinih pratilaca pregleda njegov kanal, on zaradi procenat. Njegovi snimci su pregledani preko milion puta svaki. Na "Tviču" ga prati više od 12,5 miliona ljudi i skoro 40.000 plaća da ga gleda – 4,37, 8,74 i 21,87 evra za mesec dana. Zbog činjenice da korisnici ne moraju da se preplaćuju na platformu, svaki cent joj pomaže da se održava, pa i njeni lajv strimovi prave pare. Ipak, Blevins misli da bi "Tvič" mogao da radi bolje posao kada bi nudio pretplatu.
Ostatak Blevinsovih prihoda dolazi od sponzora kao što su Samsung, Uber ili Red bul. Svi ovi sponzori, zajedno sa Nindžom, dovode do ključnog pitanja o njemu i njegovim vršnjacima u rastućoj zajednici zavisnika od elektrike. Blevins navodi da vidi sebe kao malog preduzetnika, poredeći igrice sa malim kafićem.
- Ljudi će pronaći drugi kafić, ukoliko vi niste tu. Morate da budete prisutni sve vreme – kaže on.
Bolsonaro poziva na jedinstvo i obećava društvo bez podela (VIDEO)
Nindža okuplja ljude u "kafiću" dvanaest sati dnevno. On procenjuje da je samo ove godine radio za "Fortnajt" skoro 4.000 sati, što je više od sto četrdeset dana. Svaki put kada nije prisutan u "kafiću", Blevins i njegova supruga i menadžerka Džes računaju koliko pretplatnika gubi i koliko novca ne zarađuje. Dok par pronalazi vreme jedno za drugo svakog dana, poslednji put su išli na odmor pre osam godina, kada su bili na medenom mesecu. I čak je i taj put, pre "Fortnajta", skraćen zbog profesionalnog gejminga.
"Fortnajt" ima 200 miliona registrovanih igrača širom sveta i Blevins smatra da to nije ni blizu koliko bi mogao da ima. Bez obzira koliko popularnost bude potrajala, Blevins trenutno uživa u njoj. Prebacio se i na brediranje odeće i muziku. Objavio je rep album pod nazivom "Nindžaverks", kao i kompilaciju video snimaka sa igricama koji su pregledani skoro osamdeset miliona puta na "jutjubu" pod nazivom "Fortnajt rep bitka".
Dok su roditelji posmatrali vatromet u novogodišnjoj noći, Nindža je sumirao najbolju godinu svog života.