Зарадио је ПРАВО БОГАТСТВО играјући игрице, ево како му је УСПЕЛО
"Фортнајт" има 200 милиона регистрованих играча широм света и Блевинс сматра да то није ни близу колико би могао да има. Без обзира колико популарност буде потрајала, Блевинс тренутно ужива у њој
Било која година у којој млади човек заради новац играјући игрице јесте одлична. За двадесетседмогодишњег Тајлера Блевинса, познатијег као Нинџа, 2018. је била најбоља година његовог живота.
Са Кејт је добио троје деце, али пре женидбе Вилијам је био јако заљубљен у ОВУ ЖЕНУ (ФОТО)
Без преседана, Нинџа ју је буквално убио. Укупно 94.958 убистава на "Форнтнајту" на последњој проби помогло му је да заради 8.747.779 евра. Блевинс и његова колоритна коса (флуоресцентно црвена) постали су културни феномен. Његова вештина и природа помогли су "Фортнајту" да постане једна од водећих компанија са зарадом од три милијарде евра.
Блевинс је ступио на сцену преко лајв стрима који је оборио све рекорде (628.000 гледалаца), заједно са реп иконом Дрејком у марту. Од тада је Блевис постао најтраженија личност на друштвеним мрежама. Најзаступљенији је на платформама "Јутјуб" и "Твич", од којих је друга резервисана само за видео игрице. Чак 70 одсто његове зараде долази са ова два сервиса.
Сваки пут када неки од Нинџиних пратилаца прегледа његов канал, он заради проценат. Његови снимци су прегледани преко милион пута сваки. На "Твичу" га прати више од 12,5 милиона људи и скоро 40.000 плаћа да га гледа – 4,37, 8,74 и 21,87 евра за месец дана. Због чињенице да корисници не морају да се преплаћују на платформу, сваки цент јој помаже да се одржава, па и њени лајв стримови праве паре. Ипак, Блевинс мисли да би "Твич" могао да ради боље посао када би нудио претплату.
НАПЕТО НА АМЕРИЧКО-МЕКСИЧКОЈ ГРАНИЦИ Полиција испалила сузавац на мигранте, најмање 25 људи УХАПШЕНО
Остатак Блевинсових прихода долази од спонзора као што су Самсунг, Убер или Ред бул. Сви ови спонзори, заједно са Нинџом, доводе до кључног питања о њему и његовим вршњацима у растућој заједници зависника од електрике. Блевинс наводи да види себе као малог предузетника, поредећи игрице са малим кафићем.
- Људи ће пронаћи други кафић, уколико ви нисте ту. Морате да будете присутни све време – каже он.
Болсонаро позива на јединство и обећава друштво без подела (ВИДЕО)
Нинџа окупља људе у "кафићу" дванаест сати дневно. Он процењује да је само ове године радио за "Фортнајт" скоро 4.000 сати, што је више од сто четрдесет дана. Сваки пут када није присутан у "кафићу", Блевинс и његова супруга и менаџерка Џес рачунају колико претплатника губи и колико новца не зарађује. Док пар проналази време једно за друго сваког дана, последњи пут су ишли на одмор пре осам година, када су били на меденом месецу. И чак је и тај пут, пре "Фортнајта", скраћен због професионалног гејминга.
"Фортнајт" има 200 милиона регистрованих играча широм света и Блевинс сматра да то није ни близу колико би могао да има. Без обзира колико популарност буде потрајала, Блевинс тренутно ужива у њој. Пребацио се и на бредирање одеће и музику. Објавио је реп албум под називом "Нинџаверкс", као и компилацију видео снимака са игрицама који су прегледани скоро осамдесет милиона пута на "јутјубу" под називом "Фортнајт реп битка".
Док су родитељи посматрали ватромет у новогодишњој ноћи, Нинџа је сумирао најбољу годину свог живота.