Pro Nature – nova ekološka linija Henkelovih proizvoda
Pro Nature linija proizvoda deo je Henkelove Strategije održivosti, čiji je jedan od ciljeva da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe
Kompanija Henkel lansirala je na tržište inovativnu, ekološku liniju proizvoda pod nazivom Pro Nature. Ova linija obuhvata proizvode brendova Bref, Clin, Somat i Mer, koji u svom sastavu imaju i do 99,9 odsto obnovljivih prirodnih sastojaka na biljnoj bazi. Takođe, pakovanje je napravljeno od i do 100% reciklirane plastike i kartona. Ovo su samo neki od razloga zahvaljujući kojima Pro Nature proizvodi nose „EU Ecolabel” sertifikat1, koja se dodeljuje proizvodima i uslugama koji imaju manji uticaj na životnu sredinu od drugih proizvoda iste vrste.
Kao kompaniji kojoj je održivi razvoj duboko utkan u srž poslovanja, Henkel nastoji da preduzme sve kako bi našu planetu učinio boljim mestom za život i sačuva je za buduće generacije. Nova linija proizvoda dodatno podstiče dugoročnu posvećenost zaštiti životne sredine i podiže svest o značaju ove teme. Zbog toga je pod okriljem Pro Nature linije nedavno realizovan projekat „Volim reku, a ti?“ koji je obuhvatao akcije čišćenja reka i jezera širom Srbije, a koji će se nastaviti i u narednim godinama.
Pro Nature linija proizvoda deo je Henkelove Strategije održivosti, čiji je jedan od ciljeva da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe .
Održiva ambalaža Pro Nature linije rezultat je globalne strateške saradnje kompanije Henkel sa sa Bankom Plastike čiji je cilj borba protiv plastike u okeanima.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com