Про Натуре – нова еколошка линија Хенкелових производа
Про Натуре линија производа део је Хенкелове Стратегије одрживости, чији је један од циљева да 2025. године сва паковања имају могућност рециклирања или поновне употребе
Компанија Хенкел лансирала је на тржиште иновативну, еколошку линију производа под називом Про Натуре. Ова линија обухвата производе брендова Бреф, Цлин, Сомат и Мер, који у свом саставу имају и до 99,9 одсто обновљивих природних састојака на биљној бази. Такође, паковање је направљено од и до 100% рециклиране пластике и картона. Ово су само неки од разлога захваљујући којима Про Натуре производи носе „ЕУ Ецолабел” сертификат1, која се додељује производима и услугама који имају мањи утицај на животну средину од других производа исте врсте.
Као компанији којој је одрживи развој дубоко уткан у срж пословања, Хенкел настоји да предузме све како би нашу планету учинио бољим местом за живот и сачува је за будуће генерације. Нова линија производа додатно подстиче дугорочну посвећеност заштити животне средине и подиже свест о значају ове теме. Због тога је под окриљем Про Натуре линије недавно реализован пројекат „Волим реку, а ти?“ који је обухватао акције чишћења река и језера широм Србије, а који ће се наставити и у наредним годинама.
Про Натуре линија производа део је Хенкелове Стратегије одрживости, чији је један од циљева да 2025. године сва паковања имају могућност рециклирања или поновне употребе .
Одржива амбалажа Про Натуре линије резултат је глобалне стратешке сарадње компаније Хенкел са са Банком Пластике чији је циљ борба против пластике у океанима.
О Хенкелу
Хенкел послује широм света са уравнотеженим и разноврсним портфолиом. Компанија заузима водеће позиције са своја три пословна сектора у областима индустријског тржишта, као и производа широке потрошње, захваљујући јаким брендовима, иновацијама и технологијама. Хенкелов сектор Адхезиви Technologije је светски лидер на тржишту лепкова – у свим индустријским сегментима у свету. Са секторима Детерџенти и кућна хемија и Beauty Царе, Хенкел заузима водеће позиције на многим тржиштима и категоријама широм света. Основан 1876. године, Хенкел иза себе има више од 140 година успешног пословања. У 2019. години, компанија Хенкел остварила је продају већу од 20 милијарди евра и оперативни профит већи од 3,2 милијарде евра. Хенкел запошљава више од 52.000 људи широм света – предан и веома разноврстан тим, уједињен снажном корпоративном културом, заједничким циљем да оствари одрживи стандард, као и заједничким вредностима. Као признати лидер у одрживости, Хенкел се налази на највишим позицијама многих међународних индекса и листа. Хенкелове приоритетне акције излистане су у немачком индексу DAX. За више информација, посетите www.henkel.com