Otkrivena najveća tajna druge večeri ulaska u Elitu - ovo je glavni kec iz rukava produkcije
Nekada poznata kao Zadruga, sada preimenovana u Elita, popularniji balkanski rijaliti ušao je u novu eru, donoseći više luksuza i prestiža. Iako zadržava suštinu intriga, sukoba i romantičnih zapleta, Elita uvodi glamurozne elemente poput luksuznih enterijera i izazova koji naglašavaju stil i eleganciju učesnika. Sa rekordnim brojem takmičara, podelom ulazaka u dve noći i inovativnim testovima poput poziranja u staklenim kutijama,
Večeras nas očekuje spektakularno drugo veče ulazaka u osmu sezonu popularnog rijalitija na Balkanu – Elita. Ova sezona je već obeležila istorijski trenutak, jer se emituje u godini kada Pink televizija slavi svojih trideset godina postojanja. U čast ovog jubileja, produkcija je odlučila da nadmaši sve prethodne sezone – ne samo po broju učesnika, već i po neočekivanim novitetima koje niko nije mogao da predvidi.
U dramaturškom preokretu, ulasci su ove godine podeljeni na dva dana, što je svakako doprinelo dodatnoj tenziji, ali i uzbuđenju. Međutim, ono što čini ovu drugu noć posebno zanimljivom jesu inovacije koje će se desiti na samom početku večeri – nove "staklene kutije" u kojima će takmičari biti zatvoreni dok poziraju, stvarajući iluziju kao da se nalaze na naslovnim stranama prestižniog magazina.
Naša ekipa je imala priliku da zaviri iza kulisa i snimi pripreme za drugo veče. U prostoru se nalazi monumentalna staklenih kutija, dizajniranih tako da oponašaju format naslovnice. Na svakom od njih stoje natpisi poput "Neočekivano", "Glamurozno", i naravno, centralni Elita logo, što dodatno naglašava ekskluzivnost večeri.
Takmičari će morati da uđu u ove kutije, ispred objektiva kamera i fotoaparata, a zadatak im je da poziraju kao zvezde koje krase naslovnice svetskih časopisa. Nimalo lak zadatak, jer će publika i gledaoci pratiti svaki njihov pokret. Svi sa nestrpljenjem očekujemo da vidimo kako će se novi učesnici snaći u ovoj nesvakidašnjoj situaciji.
Zabava je oduvek bila sastavni deo Elite, ali ove godine, produkcija je podigla letvicu – po prvi put će se takmičari morati dokazati ne samo svojim karakterom, već i svojim talentom za poziranje, stilom, i šarmom na samom početku. Ove "lažne" naslovnice če biti zanimljiv početak druge večeri.
Zadruga" je deceniju unazad bila sinonim za rijaliti fenomen. Osvojila je publiku svojim karakterističnim formatom, u kojem su učesnici – poznati i manje poznati – delili zatvoreni prostor, pred kamerama 24/7, izloženim javnosti bez filtera. U svetu "Zadruge", svaki trenutak bio je potencijalni izvor drame, smeha ili šokantnih preokreta. Međutim, pre sezone donela je veliku promenu – promenu imena i koncepta.
Sa rebrendiranjem u Elitu, produkcija je odlučila da napravi zaokret ka nešto drugačijem pristupu, kako bi privukla i zadržala pažnju modernije publike koja traži više od puke senzacije. Koncept i dalje uključuje iste elemente zbog kojih je Zadruga bila hit – intrigantne odnose među takmičarima, ljubavne afere, prijateljstva i izdaje – ali sada je sve predstavljeno kroz postmodernističko i ironijsko poigravanje sa konceptom luksuze i onoga što se u medijima predsatvlja kao elitno.