Откривена највећа тајна друге вечери уласка у Елиту - ово је главни кец из рукава продукције
Некада позната као Задруга, сада преименована у Елита, популарнији балкански ријалити ушао је у нову еру, доносећи више луксуза и престижа. Иако задржава суштину интрига, сукоба и романтичних заплета, Елита уводи гламурозне елементе попут луксузних ентеријера и изазова који наглашавају стил и елеганцију учесника. Са рекордним бројем такмичара, поделом улазака у две ноћи и иновативним тестовима попут позирања у стакленим кутијама,
Вечерас нас очекује спектакуларно друго вече улазака у осму сезону популарног ријалитија на Балкану – Елита. Ова сезона је већ обележила историјски тренутак, јер се емитује у години када Пинк телевизија слави својих тридесет година постојања. У част овог јубилеја, продукција је одлучила да надмаши све претходне сезоне – не само по броју учесника, већ и по неочекиваним новитетима које нико није могао да предвиди.
У драматуршком преокрету, уласци су ове године подељени на два дана, што је свакако допринело додатној тензији, али и узбуђењу. Међутим, оно што чини ову другу ноћ посебно занимљивом јесу иновације које ће се десити на самом почетку вечери – нове "стаклене кутије" у којима ће такмичари бити затворени док позирају, стварајући илузију као да се налазе на насловним странама престижниог магазина.
Наша екипа је имала прилику да завири иза кулиса и сними припреме за друго вече. У простору се налази монументална стаклених кутија, дизајнираних тако да опонашају формат насловнице. На сваком од њих стоје натписи попут "Неочекивано", "Гламурозно", и наравно, централни Елита лого, што додатно наглашава ексклузивност вечери.
Такмичари ће морати да уђу у ове кутије, испред објектива камера и фотоапарата, а задатак им је да позирају као звезде које красе насловнице светских часописа. Нимало лак задатак, јер ће публика и гледаоци пратити сваки њихов покрет. Сви са нестрпљењем очекујемо да видимо како ће се нови учесници снаћи у овој несвакидашњој ситуацији.
Забава је одувек била саставни део Елите, али ове године, продукција је подигла летвицу – по први пут ће се такмичари морати доказати не само својим карактером, већ и својим талентом за позирање, стилом, и шармом на самом почетку. Ове "лажне" насловнице че бити занимљив почетак друге вечери.
Задруга" је деценију уназад била синоним за ријалити феномен. Освојила је публику својим карактеристичним форматом, у којем су учесници – познати и мање познати – делили затворени простор, пред камерама 24/7, изложеним јавности без филтера. У свету "Задруге", сваки тренутак био је потенцијални извор драме, смеха или шокантних преокрета. Међутим, пре сезоне донела је велику промену – промену имена и концепта.
Са ребрендирањем у Елиту, продукција је одлучила да направи заокрет ка нешто другачијем приступу, како би привукла и задржала пажњу модерније публике која тражи више од пуке сензације. Концепт и даље укључује исте елементе због којих је Задруга била хит – интригантне односе међу такмичарима, љубавне афере, пријатељства и издаје – али сада је све представљено кроз постмодернистичко и иронијско поигравање са концептом луксузе и онога што се у медијима предсатвља као елитно.