Anastasija Ražnatović u LUKSUZNOM izdanju od 6000 evra - Za snimanje spota ponela DETALJ vredan koliko i polovan AUTOMOBIL
Svaki detalj doprinosi izuzetnom izgledu koji ostavlja bez daha.
Anastasija Ražnatović Gudelj u svom novom spotu za pesmu Kadar zablistala je u luksuznom stajlingu čija je vrednost blizu 6.000 evra, sa pažljivo odabranim komadima renomiranih brendova koji dodatno naglašavaju njen prepoznatljiv stil.
Nosila je elegantnu haljinu vrednu 130 evra, u kombinaciji sa luksuznim nakitom - Swarovski "Matrix Y" ogrlicom koja košta 450 evra i drugom ogrlicom iz kolekcije "Idyllia" kolekcije vrednom 360 evra.
Za cipele, odlučila se za glamurozne Jimmy Choo "Max 150" sandale od 865 evra.
Dok je na sebi imala elegantan kaput domaće dizajnerke vredan 900 evra, koji je zaokružio njen sofisticirani izgled. Dodala je i upečatljive Živanši naočare po ceni od 385 evra, koje su savršeno upotpunile njen stajling.
Kao posebna poslastica, Anastasija je ponela i Mugler look sa revije za ovu sezonu, vredan čak 2.300 evra.
Dok su Swarovski "Idyllia" naušnice od 495 evra dale dodatnu dozu luksuza celom izgledu.
Anastasijin stajling u spotu za pesmu Kadar dostigao je cenu polovnog automobila u Srbiji. Svaki komad na njoj pažljivo je biran kako bi kreirao jedinstvenu i glamuroznu kombinaciju koja odiše elegancijom.
Srbija Danas/Stil, Lana Vidović/Prenela J.Š.