NOVI ŠEF: Omiljeni dizajner slavnih dama Rikardo Tiši postavljen na čelo modne kuće Barberi
Modni vizionar.
Ugledni modni dizajner Rikardo Tiši postao je novi kreativni direktor legendarnog britanskog brenda Barberi, koji je poznat, pre svega, po najomiljenijem mantilu na svetu.
Prolećni trend: Neka fokus bude upravo na vašim nogama!
Slavnii italijanski dizajner, koji je posljednjih 12 godina potpisivao ženske kreacije u Živenšiju, na novo radno mesto dolazi 12. marta.
Ovaj potez nije iznenađenje ako se uzme u obzir da su izvršni direktor Barberija Marko Gobeti i Tiši radili zajedno u Živenšiju, pa ih veže veliko prijateljstvo.
Ana Vintur - vodič za dame: Pravila oblačenja modne urednice američkog „Voga“
Marko Gobeti smatra da je Rikardo jedan od najtalentovanijih dizajnera našeg vremena. Njegov dizajn ima savremenu eleganciju kao i veštinu spajanja ulične odeće sa visokom modom, što je posebno važno današnjim konzumentima.
Modnom prelasku raduje se i slavni dizajner koji je otkrio da ima ogromno poštovanje prema legendarnom britanskom brendu.
Očekuje se da će prva kolekcija sa Rikardovom neobičnom kreativnom vizijom biti predstavljena u septembru ove godine.
Gotik romantičnog srca
Rikardo Tiši školovao se u italijanskom dizajnerskom Institutu "d’Aate Applicata" , a diplomirao na londonskoj akamdemiji "Central Saint Martins" 1999. godine.
Hit na Nedelji mode u Njujorku: Aleksander Vang najavio veliki povratak jednog modnog dodatka
Pre nego što je dobio posao u Živenšiju sarađivao je s kompanijama poput "Pume"i "Ruffo Research" koja je pomagala mladim dizajnerima da lansiraju svoje karijere.
Sa svojom prvom samostalnom kolekcijom na milanskoj Nedelji mode u septembru 2004. oduševio je javnost i ljude iz sveta mode, pa je vrlo brzo dobio ponudu da radi u prestižnoj francuskoj modnoj kući.
Omiljeni dizajner slavnih dama
U svojoj dugogodišnjoj karijeri sarađivao je sa brojnim damama iz sveta muzike, filma i mode. Radio je kostime za Madoninu "Sticky & Sweet" turneju, oblačio je Rijanu na njenoj "Diamond" turneji, kao i Bjonse u sklopu turneje "On the Run".
Kreirao je kostime za balet "Bolero" Morisa Ravela u francuskoj operi Garnier, ali i nekoliko kolekcija patika za "Nike". Osmislio je za Živenši parfem "Le Dahlia Noir". Pomakao je modne granice kada je 2010. godine prvi zaposlio transrodnu osobu Leu T. za svoju kampanju.
O njegovoj veličini i važnosti u svetu mode možda najbolje svedoči činjenica da je nakon objave podatka o modnom transferu cena Barberijevih deonica porasla za 2 odsto.