НОВИ ШЕФ: Омиљени дизајнер славних дама Рикардо Тиши постављен на чело модне куће Барбери
Модни визионар.
Угледни модни дизајнер Рикардо Тиши постао је нови креативни директор легендарног британског бренда Барбери, који је познат, пре свега, по најомиљенијем мантилу на свету.
Пролећни тренд: Нека фокус буде управо на вашим ногама!
Славнии италијански дизајнер, који је посљедњих 12 година потписивао женске креације у Живеншију, на ново радно место долази 12. марта.
Овај потез није изненађење ако се узме у обзир да су извршни директор Барберија Марко Гобети и Тиши радили заједно у Живеншију, па их веже велико пријатељство.
Ана Винтур - водич за даме: Правила облачења модне уреднице америчког „Вога“
Марко Гобети сматра да је Рикардо један од најталентованијих дизајнера нашег времена. Његов дизајн има савремену елеганцију као и вештину спајања уличне одеће са високом модом, што је посебно важно данашњим конзументима.
Модном преласку радује се и славни дизајнер који је открио да има огромно поштовање према легендарном британском бренду.
Очекује се да ће прва колекција са Рикардовом необичном креативном визијом бити представљена у септембру ове године.
Готик романтичног срца
Рикардо Тиши школовао се у италијанском дизајнерском Институту "д’Аате Applicata" , а дипломирао на лондонској акамдемији "Централ Саинт Мартинс" 1999. године.
Хит на Недељи моде у Њујорку: Александер Ванг најавио велики повратак једног модног додатка
Пре него што је добио посао у Живеншију сарађивао је с компанијама попут "Пуме"и "Ruffo Research" која је помагала младим дизајнерима да лансирају своје каријере.
Са својом првом самосталном колекцијом на миланској Недељи моде у септембру 2004. одушевио је јавност и људе из света моде, па је врло брзо добио понуду да ради у престижној француској модној кући.
Омиљени дизајнер славних дама
У својој дугогодишњој каријери сарађивао је са бројним дамама из света музике, филма и моде. Радио је костиме за Мадонину "Sticky & Sweet" турнеју, облачио је Ријану на њеној "Диамонд" турнеји, као и Бјонсе у склопу турнеје "Он the Рун".
Креирао је костиме за балет "Болеро" Мориса Равела у француској опери Гарниер, али и неколико колекција патика за "Нике". Осмислио је за Живенши парфем "Ле Дахлиа Ноир". Помакао је модне границе када је 2010. године први запослио трансродну особу Леу Т. за своју кампању.
О његовој величини и важности у свету моде можда најбоље сведочи чињеница да је након објаве податка о модном трансферу цена Барберијевих деоница порасла за 2 одсто.