Najvažnije stvari koje smo naučili tokom epidemije korone i ne smemo da ih zaboravimo
U trenutku kada je u našoj zemlji uvedeno vanredno stanje zbog globalne pandemije KOVID-19, u nama su se preplitala različita osećanja - strah od bolesti, zabrinutost za ljude koje volimo i tuga što ne možemo da ih viđamo, pa čak i ljutnja zbog ograničenog kretanja... Ali, sad kad je sve to manje-više prošlo i pogledamo iza sebe, shvatićemo jednu stvar.
Za ova skoro dva meseca na poklon smo dobili veliku stvar, koje nam je pre ove krize uvek nekako nedostajalo. U pitanju je - vreme! Vreme koje smo posvetili svojim ukućanima, ljubimcima, hobiju… Vreme koje smo iskoristili da nadoknadimo sve što smo ranije propuštali: da pročitamo knjigu, odgledamo film ili seriju, ali i da spremamo zdravija i ukusnija jela za sebe i svoje najbliže.
Takođe, naučili smo kako da maksimalo iskoristimo savremene tehnologije. Zahvaljujući brojnim aplikacijama i programima, đaci su imali onlajn nastavu, zaposleni su mogli da obavljaju skoro sav posao od kuće, potrepštine smo naručivali preko interneta, družili se, zabavljali, a da nismo morali da gubimo vreme u prevozu.
Nova istraživanja pokazuju da smo tokom izolacije "na daljinu" zapravo vodili iskrenije, sadržajnije i dublje razgovore sa prijateljima i porodicom, nego što to radimo inače. Štaviše, ispostavlja se da smo, zbog viška slobodnog vremena, u proseku komunicirali sa mnogo većim brojem ljudi nego što to uspemo da postignemo kada je tzv. "normalno" stanje.
Ova pandemija pomogla nam je da shvatimo da fraze kao što su "svaki trenutak je dragocen" i "vreme je novac", zaista imaju smisla. Sad kad se stvari vraćaju na staro, normalno je da se zapitamo zašto da ponovo gubimo vreme na one stare gluposti, umesto da u tim trenucima radimo stvari koje volimo?
Na primer, logično je postaviti pitanje zašto bismo čekali u redovima ispred neke banke, gušeći se na ovoj vrućini ispod maske i strahujući od eventualne zaraze, umesto da uživamo u šetnji po prirodi? Zašto bismo gubili vreme na odlaske od institucije do institucije kako bismo izvadili određene papire, kada sve to može da se obavi preko interneta?
Svesna naših potreba, Raiffeisen banka odlučila je da sprovede digitalnu revoluciju u kreditiranju i otvaranju računa i u svoju ponudu uvrstila "iKeš" kredit - prvi 100% online keš kredit za sve.
Bez obzira na to jeste li ili niste klijent Raiffeisen banke, celokupan proces od podnošenja zahteva za gotovinski kredit do isplate sredstava na račun, možete završiti putem interneta i to za svega 30 minuta.
Znači, ukoliko ne želite, nema potrebe niti jednom da posetite filijalu banke. Identifikacija se vrši putem kratkog video-poziva sa zaposlenim banke, a sve neophodne podatke možete da pošaljete putem aplikacije.
"iKeš" kredit je apsolutna novina na srpskom bankarskom tržištu, ali i u našem regionu. Koliko je ponuda revolucionarna, pokazuje i podatak da je srpska banka prva u Raiffeisen grupaciji uvela ovako savremenu bankarsku uslugu!
Čitav proces se završava naprednim elektronskim potpisom, u vrlo kratkom roku: u zavisnosti od veštine osobe u rukovanju elektronskim uređajima, kao i posedovanja minimalnih potrebnih PDF dokumenata - odgovor o odobrenom kreditu dobija se u roku od 15 minuta, a do isplate novca na račun može proteći i manje od pola sata! Prenos zarade u Raiffeisen banku nije obavezan.
- Punih 19 godina osluškujemo potrebe naših klijenata i unapređujemo ponudu u skladu sa njima. Ono što sigurno znamo je da savremeni čovek nema vremena da nekoliko puta posećuje filijalu banke, da čeka danima na potreban novac. Na ovaj način smo odgovorili upravo na te potrebe – naši klijenti ili oni koji će to tek postati, od sada će keš kredit moći da dobiju u rekordno kratkom roku, bez ijednog dostavljenog papira u filijali, u vreme i na mestu koje njima odgovara - izjavio je Petar Jovanović, zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke.
Više informacija o načinu slanja zahteva i odobrenju kredita možete pronaći na https://www.ikeš.rs, kao i pozivom Kontakt centra na broj telefona 011/3202-100.