Nemački premium trio dobio opasnog rivala: Pogledajte Jaguar karavan, spoj sportskog i porodičnog (VIDEO)
Karavan je, al' najlepši.
Posle više meseci najava, Jaguar je konačno razotkrio svoj novitet godine, Jaguar XF u karavanskom Sportbrake izdanju.
Nema sumnje, ne samo da se radi o jednom od najlepših karavana, nego i jednom od lepših premium vozila uopšte, složiće se mnogi. U Jaguaru su se svojski potrudili da usprkos dizajnerski nezahvalnom konceptu zadrže prepoznatljiv sklad i eleganciju, ali i da osiguraju određenu sportsku notu koje se Jaguarovi obožavatelji ne žele da se odreknu.
AKROBATA: Jaguar XF S prošetao preko Temze! (VIDEO)
U Jaguaru napominju da je sve posle karoserije novo, od linije krova, pa sve do originalnih zadnjih svetala. Kad Ian Kalum vodi ekipu rezultat može biti samo ovakav, izuzetan do svakog detalja. Zanimljivo, novi model je sa 4.955 mm ipak 6 mm kraći od prethodnika, ali je zato razmak između osovina ubeležio plus 51 mm i sada iznosi 2.960 mm. Uprkos utisku da je veći, karavan ima istu dužinu kao i limuzina.
2018 Jaguar XF Sportbrake revealed, coming to Australia in December https://t.co/T6O3rJ8HF9 pic.twitter.com/wet8FZJCqp— CAR v CAR (@carvcarau) 15. јун 2017.
A ako ćemo o trpanju stvari, Jaguar tu ipak gubi i ostaje na nivou Audija A6 Avant. Nudi 565 litara, odnosno 1.700 litara kad se preklopi naslon zadnje klupe. I da, aluminijumska šasija serijski se oprema samopodesivim zadnjim vešanjem, pa manevar prtljagom ide kao po loju.
A XF bi i u karavanskom izdanju trebao da bude jedan od najboljih u voznoj dinamici. U tome mu pomaže gomila elektronike, opcioni pogon na sve točkove i moćna motorizacija. Čini je četiri dizelaša i jedan benzinac.
2.0 Ingenium dizelaš dostupan je u verzijama od 163, 180 i 240 KS, dok na tronu sedi V6 sa 300 "konja". S druge strane, 2.0 benzinac ipak daje 250 KS, a društvo će mu nešto kasnije praviti 3.0 s 380 KS, ali samo van Evrope. Zašto? Može im se.