Немачки премиум трио добио опасног ривала: Погледајте Јагуар караван, спој спортског и породичног (ВИДЕО)
Караван је, ал' најлепши.
После више месеци најава, Јагуар је коначно разоткрио свој новитет године, Јагуар XF у караванском Спортбраке издању.
Нема сумње, не само да се ради о једном од најлепших каравана, него и једном од лепших премиум возила уопште, сложиће се многи. У Јагуару су се својски потрудили да успркос дизајнерски незахвалном концепту задрже препознатљив склад и елеганцију, али и да осигурају одређену спортску ноту које се Јагуарови обожаватељи не желе да се одрекну.
АКРОБАТА: Јагуар XF С прошетао преко Темзе! (ВИДЕО)
У Јагуару напомињу да је све после каросерије ново, од линије крова, па све до оригиналних задњих светала. Кад Иан Калум води екипу резултат може бити само овакав, изузетан до сваког детаља. Занимљиво, нови модел је са 4.955 mm ипак 6 mm краћи од претходника, али је зато размак између осовина убележио плус 51 mm и сада износи 2.960 mm. Упркос утиску да је већи, караван има исту дужину као и лимузина.
2018 Јагуар XF Спортбраке ревеалед, цоминг то Аустралиа ин Децембер https://t.co/T6O3rJ8HF9 pic.twitter.com/wet8FZJCqp— ЦАР в ЦАР (@carvcarau) 15. јун 2017.
А ако ћемо о трпању ствари, Јагуар ту ипак губи и остаје на нивоу Аудија А6 Авант. Нуди 565 литара, односно 1.700 литара кад се преклопи наслон задње клупе. И да, алуминијумска шасија серијски се опрема самоподесивим задњим вешањем, па маневар пртљагом иде као по лоју.
А XF би и у караванском издању требао да буде један од најбољих у возној динамици. У томе му помаже гомила електронике, опциони погон на све точкове и моћна моторизација. Чини је четири дизелаша и један бензинац.
2.0 Ингениум дизелаш доступан је у верзијама од 163, 180 и 240 КС, док на трону седи В6 са 300 "коња". С друге стране, 2.0 бензинац ипак даје 250 КС, а друштво ће му нешто касније правити 3.0 с 380 КС, али само ван Европе. Зашто? Може им се.