Modernizovan kombi iz Forda: Stigao je novi Transit Courier (VIDEO)
Ford Pro je u Evropi ojačao svoju familiju potpuno novim kompaktnim kombijem.
Potpuno novi Ford Transit Courier kupcima pruža poboljšanu praktičnost i povezanost, a prvi primerci stižu u preduzeća širom Evrope. Da bi se maksimalno povećala produktivnost, Transit Courier je potpuno redizajniran s ciljem da ima veći i fleksibilniji teretni prostor, koji sada pruža 25 procenata veću zapreminu tereta u odnosu na prethodni model, pružajući prostor za dve euro palete i veću nosivost.
MOŽETE UGROZITI ŽIVOTE: Ovo je veoma opasno u vožnji!
NEVEROVATNO: Tesla Cybertruck ipak može u Evropu, pašćete u nesvest kad vidite cenu
DO ELEKTRIČNOG AUTOMOBILA U SAMO 6 KORAKA: Evo koja je procedura za dobijanje subvencije
Sveobuhvatan niz tehnologija za pomoć vozaču takođe je učinio Transit Courier i prvim kombijem koji je dobio nagradu za bezbednost od EuroNCAP-a, u skladu sa njihovim najnovijim standardima testiranja.
Transit Courier kombinuje novu spoljašnjost sa značajno poboljšanim mogućnostima. Prostorno efikasna četvrtasta forma daje povećanu nosivost u svim dimenzijama, dok mali prepusti karoserije i dizajn inspirisan SUV vozilima naglašavaju čvrstinu.
Dužina prtljažnika je povećana za 181 mm, na 1.802 mm, a novo zadnje vešanje povećava širinu prostora za tereta između lukova točkova na 1.220 mm. To znači da ovaj kompaktni kombi sada može da nosi dve euro palete.
Ukupna zapremina teretnog prostora je 2,9 m3, 25 odsto više od prethodnog modela. Ovo se može dodatno povećati korišćenjem nove noseće pregrade koja omogućava kupcima da prevoze dugačke predmete kao što su daske ili cevi dužine preko 2.600 mm.
Kupci sada mogu da biraju između modela standardne nosivosti ili verzije velike nosivosti opremljene dvostrukim oprugama koje podnose maksimalni bruto teret do 854 kg – što je povećanje od preko 45 procenata u poređenju sa prethodnim modelom.
Maksimalna vučna težina za sve varijante je 1.100 kg.
Sva kombi vozila standardno imaju zadnja vrata na tovarnom prostoru koja se otvaraju za 180 stepeni kao i šest podnih tačaka za vezivanje. LED osvetljenje utovarnog prostora, gumeni ili drveni podni pokrivači, te šine nižeg profila za odlaganje tereta, na raspolaganju su da pomognu operaterima kako bi efikasnije koristili tovarni prostor.
Kupci takođe mogu izabrati karoseriju sa duplom kabinom koja omogućava prevoz radne ekipe i njihove opreme. Dupla kabina u kombiju ima drugi red sa tri sedišta podeljena u odnosu 60/40 tako da se mogu sklopiti i prevrnuti, a sa podignutim zadnjim sedištima u prtljažnom delu ima mesta za jednu euro paletu.
Prozori u drugom redu i zastakljena zadnja tovarna vrata su standardna oprema, dok je potpuno bočno zastakljivanje dostupno kao opcija.
Potpuno novi Transit Courier stiže u varijanti od 125 KS sa Fordovim 1.0 EcoBoost benzinskim motorom, koji se nudi uz verziju istog motora od 100 KS.
EcoBoost pogonski agregat je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem ili novim sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom kako bi se podržali kupci koji često voze u stop-start režimu saobraćaja.
Kupcima koji prelaze veću kilometražu na raspolaganju je i 1.5 EcoBlue dizel motor od 100 KS. Ovaj motor je dostupan na kombi modelima Transit Courier kao i na modelima sa duplom kabinom, a isporučuje se u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Proizvodnja potpuno novog Transit Couriera sa benzinskim i dizel motorima u toku je u fabrici Ford Otosan u Krajovi u Rumuniji, koja je renovirana uz ulaganje od 490 miliona evra.
Courier asortiman će kasnije biti upotpunjen električnim modelom E-Transit Courier.