SAMO ZA NJIH: Ovaj jeftini Folksvagenov model osvaja KINU
Baš je popularan...
Novi auto-brend nosi oznaku Jetta i namenjen je isključivo kineskom tržištu.
Nemački proizvođač pokrenuo je ranije ove godine novu niskobudžetnu automobilsku marku u Kini, a već prva tri meseca prodaje pokazuju da je Jetta pun pogodak.
Ovaj zasebni brend u okviru VW grupe za sada ima svega dva modela i u prvih 90 dana prodaje privukao je skoro 30.000 kupaca.
JOŠ MALO I STIŽE: Tesla model Y biće gotov pre planiranog roka (FOTO)
ZVERINA! Švarceneger se provozao u svojoj MOĆNOJ MAŠINI! Džinovsko vozilo - šmekerstvo neviđeno (VIDEO)
BLAM O KOJEM SE PRIČA! Natpis na autu jednog Hrvata nasmejao ljude: "Njega je SRAMOTA!" (FOTO)
Osnovu automobilske marke Jetta čine VA3 sedan – pristupačna kompaktna limuzina koja se ranije u Kini prodavala kao Jetta (razlikuje se od evropske Volkswagen Jette) i kompaktni SUV VS5 (praktično prepakovani Seat Ateca).
Skoro 80% dosadašnje prodaje otpada na SUV. Očekuje se da će interesovanje kupaca za vozila marke Jetta biti još veće, s obzirom da je nedavno lansiran i treći model – SUV VS7 baziran na Seat Tarracu.
Inače, sva tri modela se izrađuju u fabrici kinesko-nemačke kompanije FAW-Volkswagen, u gradu Čengdu, a proizvođač navodi da mu je ciljna grupa mlađa populacija iz velikih kineskih gradova, i to pretežno oni koji kupuju svoj prvi automobil.
Prema statističkim podacima, niskobudžetni automobili čine oko trećine prodaje putničkih vozila u Kini, a za 80% njihovih kupaca to je prvi auto koji poseduju.
Volkswagen navodi da su kineski kupci koji prvi put dolaze u posed sopstvenog automobila u proseku oko 20 godina mlađi od onih u Evropi ili Americi, a spremni su da za svoj prvi auto potroše 8.000-15.000 evra.