САМО ЗА ЊИХ: Овај јефтини Фолксвагенов модел осваја КИНУ
Баш је популаран...
Нови ауто-бренд носи ознаку Jetta и намењен је искључиво кинеском тржишту.
Немачки произвођач покренуо је раније ове године нову нискобуџетну аутомобилску марку у Кини, а већ прва три месеца продаје показују да је Jetta пун погодак.
Овај засебни бренд у оквиру VW групе за сада има свега два модела и у првих 90 дана продаје привукао је скоро 30.000 купаца.
ЈОШ МАЛО И СТИЖЕ: Тесла модел Y биће готов пре планираног рока (ФОТО)
ЗВЕРИНА! Шварценегер се провозао у својој МОЋНОЈ МАШИНИ! Џиновско возило - шмекерство невиђено (ВИДЕО)
БЛАМ О КОЈЕМ СЕ ПРИЧА! Натпис на ауту једног Хрвата насмејао људе: "Њега је СРАМОТА!" (ФОТО)
Основу аутомобилске марке Jetta чине ВА3 седан – приступачна компактна лимузина која се раније у Кини продавала као Jetta (разликује се од европске Volkswagen Jette) и компактни СУВ ВС5 (практично препаковани Сеат Атеца).
Скоро 80% досадашње продаје отпада на СУВ. Очекује се да ће интересовање купаца за возила марке Jetta бити још веће, с обзиром да је недавно лансиран и трећи модел – СУВ ВС7 базиран на Сеат Tarracu.
Иначе, сва три модела се израђују у фабрици кинеско-немачке компаније FAW-Volkswagen, у граду Ченгду, а произвођач наводи да му је циљна група млађа популација из великих кинеских градова, и то претежно они који купују свој први аутомобил.
Према статистичким подацима, нискобуџетни аутомобили чине око трећине продаје путничких возила у Кини, а за 80% њихових купаца то је први ауто који поседују.
Volkswagen наводи да су кинески купци који први пут долазе у посед сопственог аутомобила у просеку око 20 година млађи од оних у Европи или Америци, а спремни су да за свој први ауто потроше 8.000-15.000 евра.