SKROZ DRUGAČIJI BREND: Folksvagen izbacio potpuno novi model: Evo kako će se zvati, a tek izgled...
Napravili veliki korak ka istočnom tržištu!
Nova automobilska marka nemačkog proizvođača namenjena je kineskom tržištu a zvaće se Jetta, po Volkswagenovoj kompaktnoj limuzini koja je u Kini veoma popularna.
Spekulacije da će Volkswagen Kinezima ponuditi potpuno novi auto-brendozvaničene su nakon što je nemačka kompanija objavila logo nove marke i fotografije prva dva modela. U pitanju su limuzina i SUV, a VW osim fotografija nije otkrio više detalja o ovim vozilima.
Sutra ističu najveći popusti od čak 60% za grčke hotele!
I dok je sedan praktično prepakovana VW Jetta za kinesko tržište, veruje se da je SUV baziran na modelu Seat Ateca. Naime, Seat nije zastupljen u Kini, pa će Volkswagen pokušati da plasira neke od modela španskog brenda kroz novostvorenu marku Jetta.
POSLE VIŠEMESEČNIH TAJNIH NAJAVA: Stigla je nova Škoda Kamiq: Zavirite u unutrašnjost (VIDEO)
Osim SUV-a Ateca spekuliše se da će kineskim kupcima biti ponuđen i prepakovani veliki SUV Tarraco. Kada je reč o brendu Jetta, Volkswagen navodi da on cilja mlađu populaciju u Kini.
VW je veoma popularan na kineskom tržištu gde je samo u 2018. prodato čak 3,1 milion automobila ovog nemačkog proizvođača. To Kinu čini pojedinačno najvažnijim tržištem na svetu za Volkswagen. Osim toga, VW je najprodavaniji auto-brend u ovoj azijskoj zemlji.
Najpopularniji Volkswagenov model u Kini dugo je bila limuzina Jetta. Nemački proizvođač iskoristiće popularnost tog modela kako bi prokrčio put brendu Jetta na kineskom tržištu.
- Jetta je odigrala veoma značajnu ulogu u motorizaciji Kine – slično kao što je to svojevremeno bila originalna VW 'buba' za kupce u Evropi - objašnjava Jirgen Stakman, direktor prodaje Volkswagena.
- Zato smo i odlučili da ovaj model transformišemo u zaseban brend za Kinu - dodaje Stakman.
LJUBITELJI FRANCUZA ODUŠEVLJENI Posle 208-ice stiže i novi Pežo 2008 (FOTO+VIDEO)
VW je kinesku verziju Jette konstruisao u Kini, gde se ovaj automobil i proizvodi pod okriljem nemačko-kineske kompanije FAW-Volkswagen. Za razliku od nekih drugih svetskih proizvođača automobila koji su znatno kasnije osnovali zajedničke kompanije sa Kinezima, VW je to učinio još 1985. pa je već dugo prisutan u toj zemlji.
Prva dva modela novog brenda Jetta počeće da se prodaju u Kini u trećem kvartalu 2019. godine kroz novu prodajnu mrežu koju će činiti oko 200 dilera. Kupci će moći da svoj automobil nabave kako u klasičnim auto-salonima, tako i u potpuno digitalizovanim izložbenim salonima, kao i u punktovima u okviru tržnih centara.