ČEKAJU NA LAGERU I PO 6 MESECI: Koliko vremena prođe pre nego što neko kupi AUTO?
Krajsler u sukobu sa dilerima utomobila u SAD-u.
Prema izveštajima finansijskog magazina Blumberg (Bloomberg), FCA (Fiat Chrysler Automobiles) je u jednom trenutku imao na lageru čak 40.000 vozila koja nisu naručena.
Ova strategija po kojoj fabrika proizvodi više automobila nego što prodavci žele poznata je već decenijama pod nazivom "banka prodaje".
NEVEROVATNO: Vozač Poršea se sudario sa drugim spratom
NAJBEZBEDNIJI NA PUTU: Ovaj auto dobio 5 zvezdica na testiranju
MEKLAREN ELVA: Najekstremniji roadster makar DO SADA
Iz FCA demantuju da su oživeli ovu strategiju, istakavši da imaju novu predvidljivu proizvodnju i efikasan sistem isporuke, kojim pokušavaju da usklade očekivane narudžbe sa svojim lancem prodaje i proizvodnim planovima.
- Pravimo vozila bez naručenih specifikacija nasuprot predviđene potražnje kako bi prava vozila bila dostupna dilerima kada im budu potrebna - kažu iz FCA.
Iz FCA takođe ističu da se njihov sistem pokazao efikasnim i da su treći kvartal ove ghodine završili sa manje od 1.000 vozila na lageru koja nisu naručena.
Međutim, istraživanja pokazuju da je FCA daleko iznad proseka industrije u smislu koliko nova vozila provedu vremena u salonima pre prodaje.
Dodž, Džip i Krajsler imaju relativno kratak boravak koji varira 70-100 dana, ali se s druge strane dileri FIAT i Alfa Romeo vozila muče da ih prodaju pa ostaju u salonima čak i do 180 dana.