ЧЕКАЈУ НА ЛАГЕРУ И ПО 6 МЕСЕЦИ: Колико времена прође пре него што неко купи АУТО?
Крајслер у сукобу са дилерима утомобила у САД-у.
Према извештајима финансијског магазина Блумберг (Блоомберг), ФЦА (Фиат Chrysler Аутомобилес) је у једном тренутку имао на лагеру чак 40.000 возила која нису наручена.
Ова стратегија по којој фабрика производи више аутомобила него што продавци желе позната је већ деценијама под називом "банка продаје".
НЕВЕРОВАТНО: Возач Поршеа се сударио са другим спратом
НАЈБЕЗБЕДНИЈИ НА ПУТУ: Овај ауто добио 5 звездица на тестирању
МЕКЛАРЕН ЕЛВА: Најекстремнији роадстер макар ДО САДА
Из ФЦА демантују да су оживели ову стратегију, истакавши да имају нову предвидљиву производњу и ефикасан систем испоруке, којим покушавају да ускладе очекиване наруџбе са својим ланцем продаје и производним плановима.
- Правимо возила без наручених спецификација насупрот предвиђене потражње како би права возила била доступна дилерима када им буду потребна - кажу из ФЦА.
Из ФЦА такође истичу да се њихов систем показао ефикасним и да су трећи квартал ове ghodine завршили са мање од 1.000 возила на лагеру која нису наручена.
Међутим, истраживања показују да је ФЦА далеко изнад просека индустрије у смислу колико нова возила проведу времена у салонима пре продаје.
Доџ, Џип и Крајслер имају релативно кратак боравак који варира 70-100 дана, али се с друге стране дилери ФИАТ и Алфа Ромео возила муче да их продају па остају у салонима чак и до 180 дана.