Evropska unija ima određenih sumnji o spajanju PSA i FIATA
Zanimljivo...
Evropski regulator za zaštitu tržišnog takmičenja je zabrinut potencijalno velikim zajedničkim udelom Fiata Chryslera i PSA-a na tržištu malih kombija te će možda tražiti ustupke kako bi odobrio njihovo spajanje teško 50 milijardi dolara, kažu dobro upućeni izvori.
Automobilske kompanije, koje žele da stvore četvrtog najvećeg proizvođača automobila na svetu, prošle nedelje su upoznate s onim što brine Evropsku komisiju.
Za vreme epidemije skočila prodaja luksuznih automobila
NISU SE RASIPALI: Evo gde su sve Nemci štedeli na novom Golfu
KAO DA ĆE POLETETI: Novi MEKLAREN izgleda kao betmobil - oduševiće vas ovaj DETALJ na njemu (VIDEO)
Ako Fiat i PSA ne uspeju da otklone sumnje Komisije u sledeća dva dana i odbiju da ponude ustupke do srede, do kada im je za to postavljen rok, sporazum će se suočiti s četvoromesečnom istragom.
Evropski regulator za zaštitu tržišnog takmičenja, koji je rok za svoj preliminarni pregled postavio za 17. jun, odbio je da komentariše takve navode. Iz Fiata nisu bili dostupni za komentar, dok iz PSA nisu želeli da odmah komentarišu.
Izdvajanje poslovanja koja se preklapaju, što je obično zahtev regulatora kako bi se zagarantovala veća konkurencija na tržištu, moglo bi da se pokaže nezgodnim za proizvođače automobila zbog tehničkih razloga.
Fiat i PSA žele da se udruže kako bi lakše anulirali slabiju potražnju i podneli troškove proizvodnje čistijih vozila u skladu sa strožim propisima o štetnim emisijama.
Njihovim spajanjem bi se objedinili brendovi italijanskog proizvođača poput Fiata, Jeepa, Dodgea, Rama, Maseratija i brendovi francuskog PSA-a, Peugeota, Opela i DS-a.