Европска унија има одређених сумњи о спајању ПСА и ФИАТА
Занимљиво...
Европски регулатор за заштиту тржишног такмичења је забринут потенцијално великим заједничким уделом Фиата Chryslera и ПСА-а на тржишту малих комбија те ће можда тражити уступке како би одобрио њихово спајање тешко 50 милијарди долара, кажу добро упућени извори.
Аутомобилске компаније, које желе да створе четвртог највећег произвођача аутомобила на свету, прошле недеље су упознате с оним што брине Европску комисију.
За време епидемије скочила продаја луксузних аутомобила
НИСУ СЕ РАСИПАЛИ: Ево где су све Немци штедели на новом Голфу
КАО ДА ЋЕ ПОЛЕТЕТИ: Нови МЕКЛАРЕН изгледа као бетмобил - одушевиће вас овај ДЕТАЉ на њему (ВИДЕО)
Ако Фиат и ПСА не успеју да отклоне сумње Комисије у следећа два дана и одбију да понуде уступке до среде, до када им је за то постављен рок, споразум ће се суочити с четворомесечном истрагом.
Европски регулатор за заштиту тржишног такмичења, који је рок за свој прелиминарни преглед поставио за 17. јун, одбио је да коментарише такве наводе. Из Фиата нису били доступни за коментар, док из ПСА нису желели да одмах коментаришу.
Издвајање пословања која се преклапају, што је обично захтев регулатора како би се загарантовала већа конкуренција на тржишту, могло би да се покаже незгодним за произвођаче аутомобила због техничких разлога.
Фиат и ПСА желе да се удруже како би лакше анулирали слабију потражњу и поднели трошкове производње чистијих возила у складу са строжим прописима о штетним емисијама.
Њиховим спајањем би се објединили брендови италијанског произвођача попут Фиата, Јеепа, Додгеа, Рама, Масератија и брендови француског ПСА-а, Peugeota, Опела и ДС-а.