IPAK NE: Neće da žrtvuju ni jedan brend...
Odlična vest...
Udruživanje dva auto-giganta pokrenulo je mnoga pitanja, a jedno od najčešćih je – koji su brendovi u opasnosti da budu ukinuti?
Fanovi pojedinih auto-marki za koje se pretpostavljalo da mogu da budu ugašene nakon spajanja, mogu da odahnu – barem za sada.
Prema rečima Karlosa Tavaresa, koji će biti izvršni direktor novonastale automobilske grupacije, "najveća nematerijalna imovina auto-kompanija FCA i PSA su njihovi brendovi".
SAZNAJTE: Ovo su tri najveća neprijatelja našim gumama
VOZAČI U PROBLEMU: Zbog novog zakona više neće moći da voze radnim danima
- Brendovi sa sobom nose strast, istoriju i emocije. To je razlog zbog kojeg smatramo da će opstati u matičnim zemljama - italijanski brendovi će ostati u Italiji, francuski u Francuskoj, američki u Sjedinjenim Državama, a nemački brendovi u Nemačkoj.-
FCA i PSA to su ponovili i u jučerašnjem saopštenju, kada su rekli da će novostvoreni poslovni subjekat imati "široku gamu etabliranih i ikoničnih brendova koji će ponuditi najbolje proizvode u klasi i koji pokrivaju ključne segmente tržišta vozila".
Dva proizvođača dodali su da imaju kompletan portfolio marki koji pokriva luksuzne i "mejnstrim" klase, od putničkih automobila do komercijalnih vozila. Iako se FCA u velikoj meri oslanja na Sjedinjene Države, kompanije su navele da će spajanje obezbediti "mnogo veću geografsku ravnotežu", jer će oko 46% prihoda dolaziti iz Evrope, dok će 43% biti iz Severne Amerike.
Kako se navodi, FCA i PSA se malo preklapaju sa proizvodima, a FIAT je (u okviru FCA) dosta zastupljen u Evropi, dok se Lancia još uvek održava u životu.
Tavaresova izjava potvrda je da će i Lancia za sada opstati, iako je njena budućnost sa samo jednim modelom bila ozbiljno dovedena u pitanje.