ИПАК НЕ: Неће да жртвују ни један бренд...
Одлична вест...
Удруживање два ауто-гиганта покренуло је многа питања, а једно од најчешћих је – који су брендови у опасности да буду укинути?
Фанови појединих ауто-марки за које се претпостављало да могу да буду угашене након спајања, могу да одахну – барем за сада.
Према речима Карлоса Тавареса, који ће бити извршни директор новонастале аутомобилске групације, "највећа нематеријална имовина ауто-компанија ФЦА и ПСА су њихови брендови".
САЗНАЈТЕ: Ово су три највећа непријатеља нашим гумама
ВОЗАЧИ У ПРОБЛЕМУ: Због новог закона више неће моћи да возе радним данима
- Брендови са собом носе страст, историју и емоције. То је разлог због којег сматрамо да ће опстати у матичним земљама - италијански брендови ће остати у Италији, француски у Француској, амерички у Сједињеним Државама, а немачки брендови у Немачкој.-
ФЦА и ПСА то су поновили и у јучерашњем саопштењу, када су рекли да ће новостворени пословни субјекат имати "широку гаму етаблираних и иконичних брендова који ће понудити најбоље производе у класи и који покривају кључне сегменте тржишта возила".
Два произвођача додали су да имају комплетан портфолио марки који покрива луксузне и "мејнстрим" класе, од путничких аутомобила до комерцијалних возила. Иако се ФЦА у великој мери ослања на Сједињене Државе, компаније су навеле да ће спајање обезбедити "много већу географску равнотежу", јер ће око 46% прихода долазити из Европе, док ће 43% бити из Северне Америке.
Како се наводи, ФЦА и ПСА се мало преклапају са производима, а ФИАТ је (у оквиру ФЦА) доста заступљен у Европи, док се Ланциа још увек одржава у животу.
Таваресова изјава потврда је да ће и Ланциа за сада опстати, иако је њена будућност са само једним моделом била озбиљно доведена у питање.