Kako da najbrže prodate automobil? ŠEST KORAKA za pripremu dobrog oglasa
Ukoliko ste odlučili da prodate svog četvorotočkaša morate znate da dobro pripremljen oglas predstavlja važan segment u celoj priči, i da ga treba pažljivo pripremiti.
Prema nedavno objavljenoj anketi sajta Polovni automobili, vanredno stanje odložilo je kupovinu automobila brojnim građanima, koji će se sada usmeriti na potragu za najboljom ponudom.
Krenimo redom:
1) Fotografije – izuzetno su važne. Niko ne želi da troši vreme i gorivo da bi išao da pogleda auto za koji prethodno, preko slika, nije mogao da utvrdi vredi li išta.
Takođe, kupci vole da se zadrže na oglasu s mnogo slika. Ukoliko niste zadovoljni starim slikama, možete da uradite nove ili da samo zamenite pojedine.
2) Proverite tačnost podataka – greška može drastično da smanji broj pretraga u kojima će se vaš auto pojaviti.
Primera radi, napišete da auto ima 17.899 umesto 1.789 kubika (jedna devetka viška). Mnogi kupci stavljaju filter do 2.0 litra, tako da se vaš auto sa 18.000 kubika neće pojavljivati u njihovoj pretrazi. Isto važi i za kilometražu, snagu, ali i za mnoge druge podatke, gde se lako greši.
Pixabay
3) Proverite opremu – svakome može da se dogodi da nenamerno pogrešno označi opremu svog automobila, da bi kupac naknadno saznao da auto nema ni putni računar, sedišta podesiva po visini, adaptivna svetla, alarm…
Kada kupac dođe da vidi auto uživo i utvrdi da nedostaje navedena oprema, može da izgubi poverenje i po pitanju drugih, mnogo važnijih stvari.
4) Apdejtujte podatke – možda ste u međuvremenu, od postavljanja oglasa, stavili nove gume, akumulator, uradili veliki servis, zamenili diskove i pločice ili plivajući zamajac, očistili DPF filter…
Sve su to stvari koje čine auto privlačnijim kupcu.
Iz Japana stiže nov patent: Vazdušni jastuk čuva i PEŠAKE
5) Sredite automobil – ukoliko vam vreme i mogućnosti dozvoljavaju, pripremite auto za dolazak kupca:
a) operite ga
b) usisajte i obrišite unutrašnjost
c) očistite klimu, tj. ventilaciju ukoliko se oseća neprijatan miris iz otvora
Takođe, sredite stvari koje nisu kozmetičke prirode:
a) proverite nivo ulja
b) proverite nivo antifriza
c) proverite pritisak u gumama
d) popravite sitna oštećenja
6) Opis (tekst) oglasa – kupci vole da čitaju opise. Svako želi da prikupi što više informacija o automobilu pre nego što proglasi “finaliste”. Zato sedite i potrudite se malo više oko teksta.
Mnogi prodavci preteruju koristeći velika slova, znakove uzvika, zvezdice i druge simbole, “vrišteće” hvalospeve, pišu listu opreme koja je već navedena u gornjem delu oglasa…
S druge strane, imamo one koji popune obavezne podatke, a u opis ukucaju samo “vredi pogledati”. Budite kreativni, ubacite još nešto – možda će vam malo više truda doneti nekoliko stotina evra više ili čak ubrzati prodaju.