Како да најбрже продате аутомобил? ШЕСТ КОРАКА за припрему доброг огласа
Уколико сте одлучили да продате свог четвороточкаша морате знате да добро припремљен оглас представља важан сегмент у целој причи, и да га треба пажљиво припремити.
Према недавно објављеној анкети сајта Половни аутомобили, ванредно стање одложило је куповину аутомобила бројним грађанима, који ће се сада усмерити на потрагу за најбољом понудом.
Кренимо редом:
1) Фотографије – изузетно су важне. Нико не жели да троши време и гориво да би ишао да погледа ауто за који претходно, преко слика, није могао да утврди вреди ли ишта.
Такође, купци воле да се задрже на огласу с много слика. Уколико нисте задовољни старим сликама, можете да урадите нове или да само замените поједине.
2) Проверите тачност података – грешка може драстично да смањи број претрага у којима ће се ваш ауто појавити.
Примера ради, напишете да ауто има 17.899 уместо 1.789 кубика (једна деветка вишка). Многи купци стављају филтер до 2.0 литра, тако да се ваш ауто са 18.000 кубика неће појављивати у њиховој претрази. Исто важи и за километражу, снагу, али и за многе друге податке, где се лако греши.
Pixabay
3) Проверите опрему – свакоме може да се догоди да ненамерно погрешно означи опрему свог аутомобила, да би купац накнадно сазнао да ауто нема ни путни рачунар, седишта подесива по висини, адаптивна светла, аларм…
Када купац дође да види ауто уживо и утврди да недостаје наведена опрема, може да изгуби поверење и по питању других, много важнијих ствари.
4) Апдејтујте податке – можда сте у међувремену, од постављања огласа, ставили нове гуме, акумулатор, урадили велики сервис, заменили дискове и плочице или пливајући замајац, очистили ДПФ филтер…
Све су то ствари које чине ауто привлачнијим купцу.
Из Јапана стиже нов патент: Ваздушни јастук чува и ПЕШАКЕ
5) Средите аутомобил – уколико вам време и могућности дозвољавају, припремите ауто за долазак купца:
а) оперите га
б) усисајте и обришите унутрашњост
ц) очистите климу, тј. вентилацију уколико се осећа непријатан мирис из отвора
Такође, средите ствари које нису козметичке природе:
а) проверите ниво уља
б) проверите ниво антифриза
ц) проверите притисак у гумама
д) поправите ситна оштећења
6) Опис (текст) огласа – купци воле да читају описе. Свако жели да прикупи што више информација о аутомобилу пре него што прогласи “финалисте”. Зато седите и потрудите се мало више око текста.
Многи продавци претерују користећи велика слова, знакове узвика, звездице и друге симболе, “вриштеће” хвалоспеве, пишу листу опреме која је већ наведена у горњем делу огласа…
С друге стране, имамо оне који попуне обавезне податке, а у опис укуцају само “вреди погледати”. Будите креативни, убаците још нешто – можда ће вам мало више труда донети неколико стотина евра више или чак убрзати продају.