ODGOVARA IM CENA: Svaki drugi prodati automobil u Nemačkoj VW Up
Nije im skupo...
Volkswagen je objavio najnovije podatke o prodaji svojih elektrifikovanih automobila.
Nemački auto-gigant je dugo oklevao da se upusti u masovnu proizvodnju elektrifikovanih vozila, a kada je u tom proizvođaču jednom odlučeno da su automobili na struju budućnost Volkswagena, ta kompanija je zdušno krenula da ih promoviše.
Tako su u najnovijem saopštenju objavili nekoliko zanimljivosti kada je reč o električnom modelu e-Up! i plug-in hibridu Passat GTE.
IMA NOVIH INFORMACIJA: Ferari kreće sa proizvodnjom u APRILU
Restilizovani VW e-Up! je lansiran na tržište u novembru 2019, a u prva tri meseca prodaje (što znači pre pandemije koronavirusa u Nemačkoj), Volkswagen je primio oko 20.000 narudžbina.
Reč je o vozilu zasnovanom na standardnoj restilizovanoj verziji malog gradskog Volkswagena Up!, koje pogoni elektromotor od 83 KS (61 kW).
Ovaj, praktično bazični VW model na struju ima autonomiju u vožnji i do 260 km, prema novom, WLTP mernom standardu, što je za vozilo koje je dizajnirano da saobraća uglavnom po gradu i više nego dovoljno.
Ipak, ono što je privuklo ovoliki broj kupaca u Nemačkoj je povoljna cena automobila, naročito kada se uzme u obzir platežna moć stanovnika te zemlje.
Naime, osnovna cena vozila je 21.975 evra, ali je ona subvencionisana od strane države, pa kada se odbije 6.570 evra, kupcu ostaje da plati svega 15.405 evra, u šta je uračunat i PDV.
Osim toga, vlasnici električnih automobila u Nemačkoj imaju razne druge beneficije, a da ne spominjemo manje troškove u eksploataciji vozila, kao što su redovni servisi i cena "goriva".
Kada je reč o Passatu GTE, slika je nešto drugačija. U Volkswagenu kažu da se za nabavku ovog plug-in hibrida odlučuje svaki sedmi kupac Passata.
Ipak, to predstavlja značajno povećanje interesovanja kupaca u odnosu na prethodnu verziju Passata GTE.
U pitanju je vozilo čiji kombinovani benzinsko-električni pogonski sistem proizvodi 218 KS (160 kW).
VW ističe kao prednost ovog automobila njegovu sposobnost da pređe i do 56 km isključivo uz pomoć elektromotora.
Poređenja radi, Volkswagen je izračunao da kupci njihovih vozila u Nemačkoj prosečno dnevno prelaze 42 km, pa je ovolika autonomija "na struju" sasvim dovoljna za vožnju u lokalu.
To znači da u gradskim uslovima Passat GTE uglavnom ne mora ni da uključuje benzinski motor i na taj način uopšte ne zagađuje vazduh u gusto naseljenim urbanim sredinama.
Volkswagen je najavio da će do kraja godine ponuditi kupcima nekoliko novih plug-in hibrida, uključujući novi Golf GTE sa 245 konjskih snaga, koji je imao premijeru početkom marta, a plug-in hibridne opcije dobiće i Arteon, Tiguan, kao i Touareg R koji razvija čak 462 KS.