ОДГОВАРА ИМ ЦЕНА: Сваки други продати аутомобил у Немачкој VW Уп
Није им скупо...
Volkswagen је објавио најновије податке о продаји својих електрификованих аутомобила.
Немачки ауто-гигант је дуго оклевао да се упусти у масовну производњу електрификованих возила, а када је у том произвођачу једном одлучено да су аутомобили на струју будућност Volkswagena, та компанија је здушно кренула да их промовише.
Тако су у најновијем саопштењу објавили неколико занимљивости када је реч о електричном моделу е-Уп! и плуг-ин хибриду Passat ГТЕ.
ИМА НОВИХ ИНФОРМАЦИЈА: Ферари креће са производњом у АПРИЛУ
Рестилизовани VW е-Уп! је лансиран на тржиште у новембру 2019, а у прва три месеца продаје (што значи пре пандемије коронавируса у Немачкој), Volkswagen је примио око 20.000 наруџбина.
Реч је о возилу заснованом на стандардној рестилизованој верзији малог градског Volkswagena Уп!, које погони електромотор од 83 КС (61 kW).
Овај, практично базични VW модел на струју има аутономију у вожњи и до 260 км, према новом, WLTP мерном стандарду, што је за возило које је дизајнирано да саобраћа углавном по граду и више него довољно.
Ипак, оно што је привукло оволики број купаца у Немачкој је повољна цена аутомобила, нарочито када се узме у обзир платежна моћ становника те земље.
Наиме, основна цена возила је 21.975 евра, али је она субвенционисана од стране државе, па када се одбије 6.570 евра, купцу остаје да плати свега 15.405 евра, у шта је урачунат и ПДВ.
Осим тога, власници електричних аутомобила у Немачкој имају разне друге бенефиције, а да не спомињемо мање трошкове у експлоатацији возила, као што су редовни сервиси и цена "горива".
Када је реч о Passatu ГТЕ, слика је нешто другачија. У Volkswagenu кажу да се за набавку овог плуг-ин хибрида одлучује сваки седми купац Passata.
Ипак, то представља значајно повећање интересовања купаца у односу на претходну верзију Passata ГТЕ.
У питању је возило чији комбиновани бензинско-електрични погонски систем производи 218 КС (160 kW).
VW истиче као предност овог аутомобила његову способност да пређе и до 56 км искључиво уз помоћ електромотора.
Поређења ради, Volkswagen је израчунао да купци њихових возила у Немачкој просечно дневно прелазе 42 км, па је оволика аутономија "на струју" сасвим довољна за вожњу у локалу.
То значи да у градским условима Passat ГТЕ углавном не мора ни да укључује бензински мотор и на тај начин уопште не загађује ваздух у густо насељеним урбаним срединама.
Volkswagen је најавио да ће до краја године понудити купцима неколико нових плуг-ин хибрида, укључујући нови Голф ГТЕ са 245 коњских снага, који је имао премијеру почетком марта, а плуг-ин хибридне опције добиће и Артеон, Тигуан, као и Тоуарег Р који развија чак 462 КС.