OPTUŽBE NA RAČUN STVARANJA KARTELA: Evo kako gigant reaguje
Uh...
Prema navodima nemačkog lista Špigl, koji je objavio pismo koje je dobio iz Volkswagen-a, a u kome se navodi priznanje o učešću u kartelskom ponašanju, nemačke vlasti su otvorile istragu o tome da li su stotine rukovodilaca velike nemačke trojke VW (uključujući Audi i Porsche), Dajmler i BMW, sarađivale u više od 60 radnih grupa, koje su odlučivale o nizu pitanja, a sve u cilju suzbijanja konkurencije u periodu od 1990. godine.
Sada je BMW prvi reagovao na te optužbe u vidu zvanične izjave. Naime, bavarska kompanija priznaje da su održavani pregovori između zaposlenih iz njihove i drugih kompanija, ali tvrdi da je cilj tih pregovora bio da se utvrdi da li AdBlue rezervoari ispunjavaju zakonske uslove. Međutim, Špigl otkriva da su se četiri automobilske kompanije dogovorile da koriste manje rezervoare kako bi smanjilje troškove.
On BAŠ obožava svoj auto: Pogledajte kako ga je štitio OD GRADA! (VIDEO)
- BMW grupa kategorično odbacuje optužbe da Euro 6 dizel vozila koje je prodala kompanija, kao posledica toga što su AdBlue rezervoari isuviše mali, ne ispunjavaju zakonske okvire o emisiji izduvnih gasova.
I ne samo to, oni navode da njihova vozila kombinacijom SCR tehnologije i NOx katalizatora ispunjavaju sve zakonske okvire, i pritom pružaju veoma dobre performance u realnim uslovima.
Međutim, iako ne postoji potreba za ažuriranjem softvera za Euro 6 dizel motore, ova kompanija će prestati da prodaje svoja vozila sa Euro 5 dizel motorima sa evropskog tržišta. Ta dobrovoljna kampanja će uključivati dalji rad na tim motorima, primenom znanja stečenog tokom prošlih godina.
Mercedes i Audi su već najavili da će preduzeti slične akcije koje će obuhvatiti više od tri miliona dizel motora iz Mercedes-a i 850 hiljada dizel motora iz Audi-ja.
DAČIA REKLA ISTORIJSKO "NE": Evo dokle neće ići