OSVEŽEN I IZGLEDA KAO POTPUNO NOVI MODEL: "Stari" BMW X1 dobio novi izgled
Nekoliko dana nakon otkrivanja nove Serije 1, BMW je predstavio i osveženi X1.
Nekoliko dana nakon otkrivanja nove Serije 1, BMW je predstavio i osveženi X1. U prvom planu su redizajnirane komponente prednjih i zadnjih delova karoserije koje prate trenutno BMW-ov dizajnerski jezik. Blago je osvežen i enterijer u skladu sa eksterijerom, uz mnoštvo novih farbi.
Kao što je već postalo standard na novim BMW modelima, i osveženi X1 je dobio veću prednju masku u obliku bubrega koji se kao na Seriji 1 spaja u sredini.
Tu su i redizajnirani farovi sa LED svetlima kao opcionim delom, a tu je i donji deo branika sličan onom na većim X5 i X7 uz integrisane horizontalna dnevna svetla u uglovima. Na zadnjem delu su redizajnirana štop svetla u obliku slova L sa praktično nepromenjenim donjim delovima osim nešto većih izduva.
M Sport modeli su dobili nov aero paket koji uključuju difuzor, pragovi, okviri krila i agresivniji prednji branik. Tu su i felne sa kracima u obliku Y od 18 i 19 inča, a što se tiče boja tu su Storm Bay metalik, Jucaro Beige i Misano Blue metalik.
U unutrašnjosti se pre svega ističe novi elektronski selektor menjanja brzina na centralnoj konzoli, 6,5-inčni multimedijalni ekran, dok su opcioni 8,8 i 10,25, a kupci mogu i da izaberu unutrašnjost obloženu Dakota kožom.
Pod haubom nije bilo promena, a od novina tu je pre svega novi 2,0-litarski trubobenzinski redni četvorocilindarski agregat sa 228 KS i 350 Nm pod oznakom xDrive28i koji ubrzava za 6,3 sekunde.
U X1 debituje i hibridna verzija xDrive25e sa turbobenzincem od 125 KS i elektromotorom od 95 KS koji omogućava 50 kilometara samo na električni pogon i potrošnju od samo 2 litra na 100 kilometara.