ОСВЕЖЕН И ИЗГЛЕДА КАО ПОТПУНО НОВИ МОДЕЛ: "Стари" BMW X1 добио нови изглед
Неколико дана након откривања нове Серије 1, BMW је представио и освежени X1.
Неколико дана након откривања нове Серије 1, BMW је представио и освежени X1. У првом плану су редизајниране компоненте предњих и задњих делова каросерије које прате тренутно BMW-ov дизајнерски језик. Благо је освежен и ентеријер у складу са екстеријером, уз мноштво нових фарби.
Као што је већ постало стандард на новим BMW моделима, и освежени X1 је добио већу предњу маску у облику бубрега који се као на Серији 1 спаја у средини.
Ту су и редизајнирани фарови са ЛЕД светлима као опционим делом, а ту је и доњи део браника сличан оном на већим X5 и X7 уз интегрисане хоризонтална дневна светла у угловима. На задњем делу су редизајнирана штоп светла у облику слова Л са практично непромењеним доњим деловима осим нешто већих издува.
М Спорт модели су добили нов аеро пакет који укључују дифузор, прагови, оквири крила и агресивнији предњи браник. Ту су и фелне са крацима у облику Y од 18 и 19 инча, а што се тиче боја ту су Сторм Bay металик, Јуцаро Беиге и Мисано Блуе металик.
У унутрашњости се пре свега истиче нови електронски селектор мењања брзина на централној конзоли, 6,5-инчни мултимедијални екран, док су опциони 8,8 и 10,25, а купци могу и да изаберу унутрашњост обложену Дакота кожом.
Под хаубом није било промена, а од новина ту је пре свега нови 2,0-литарски трубобензински редни четвороцилиндарски агрегат са 228 КС и 350 Нм под ознаком xDrive28i који убрзава за 6,3 секунде.
У X1 дебитује и хибридна верзија xDrive25e са турбобензинцем од 125 КС и електромотором од 95 КС који омогућава 50 километара само на електрични погон и потрошњу од само 2 литра на 100 километара.