OVO SIGURNO NISTE ZNALI: Ovo je prvi automobil koji je imao DALJINSKO I CENTRALNO zaključavanje vrata (FOTO+VIDEO)
Nakon završetka evropske proizvodnje karijeru je do 1995. nastavio u Argentini.
Renault Fuego, kupe derivat modela 18, bio je prvi koji je imao komande na volanu za audio sistem, osim daljinskog centralnog otključavanja/zaključavanja vrata.
MEČKA JE ZAKON: Pronašao Mercedes koji je nije vožen 16 godina, i uspeo da ga UPALI (VIDEO)
Veliki broj oldtajmera su SNOVI I ŽELJA mnogih, neki od njih imaju problem sa ČESTIM KVAROVIMA, a evo i o kojim modelima je reč
Jedan vlasnik za 6 decenija: Prodaje se Classic Corvette C1 Roadster iz 1962
Uz kupe modele VV Karmann Ghia (1955-1974), Ford Capri I (1968-1974) i Opel Manta A (1970-1975), u osnovnim verzijama, najpoznatiji "lažni sportski automobil" je svakako Reno Fuego ( 1980 – 1987), kupe derivat modela Renault 18 sedan.
Renault Fuego, elegantan i fluidan coupe (4358 x 1692 x 1315 mm) razmjerno kratkog međuosnog razmaka (2438 mm), u osnovnoj verziji s OHV benzincem obujma 1397 ccm i snage 64 KS te stražnjim krutim (!) ovjesom, za to doba čak i nije imao loše performanse. Do stotke je ubrzavao za 15 sekundi i mogao potegnuti 158 km/h.
U verziji Reno Fuego Turbo (1565 cm i 132 KS) već je imao „prave” sportske performanse (9,1 s, 198 km/h), serijske diskove na sva četiri točka i putni računar i električne podešivače spoljašnjih retrovizora. Međutim, to nije bilo inovativno, već su ga koristili drugi...
Ali 1982. godine, Renault Fuego GTKS, najbogatije opremljen model, sa 1995 kubika i 110 ks, uveo je daljinsko centralno zaključavanje vrata. Ovo poslednje je značilo da jednim pritiskom na dugme otvara i zatvara oba, odnosno sva vrata. To je bio i prvi automobil sa komandama audio sistema na volanu.
Reno Fuego se proizvodio u Francuskoj od kraja 1980. do početka 1986. godine, u leto 1982. dobio je turbodizel verziju 2.1 TD od 86 KS, a nakon završetka evropske proizvodnje karijeru je nastavio u Argentini do 1995. godine.