ОВО СИГУРНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Ово је први аутомобил који је имао ДАЉИНСКО И ЦЕНТРАЛНО закључавање врата (ФОТО+ВИДЕО)
Након завршетка европске производње каријеру је до 1995. наставио у Аргентини.
Renault Фуего, купе дериват модела 18, био је први који је имао команде на волану за аудио систем, осим даљинског централног откључавања/закључавања врата.
МЕЧКА ЈЕ ЗАКОН: Пронашао Мерцедес који је није вожен 16 година, и успео да га УПАЛИ (ВИДЕО)
Велики број олдтајмера су СНОВИ И ЖЕЉА многих, неки од њих имају проблем са ЧЕСТИМ КВАРОВИМА, а ево и о којим моделима је реч
Један власник за 6 деценија: Продаје се Classic Corvette Ц1 Роадстер из 1962
Уз купе моделе ВВ Karmann Ghia (1955-1974), Форд Цапри И (1968-1974) и Опел Манта А (1970-1975), у основним верзијама, најпознатији "лажни спортски аутомобил" је свакако Рено Фуего ( 1980 – 1987), купе дериват модела Renault 18 седан.
Renault Фуего, елегантан и флуидан цоупе (4358 x 1692 x 1315 mm) размјерно кратког међуосног размака (2438 mm), у основној верзији с ОХВ бензинцем обујма 1397 ccm и снаге 64 КС те стражњим крутим (!) овјесом, за то доба чак и није имао лоше перформансе. До стотке је убрзавао за 15 секунди и могао потегнути 158 км/х.
У верзији Рено Фуего Турбо (1565 цм и 132 КС) већ је имао „праве” спортске перформансе (9,1 с, 198 км/х), серијске дискове на сва четири точка и путни рачунар и електричне подешиваче спољашњих ретровизора. Међутим, то није било иновативно, већ су га користили други...
Али 1982. године, Renault Фуего ГТКС, најбогатије опремљен модел, са 1995 кубика и 110 кс, увео је даљинско централно закључавање врата. Ово последње је значило да једним притиском на дугме отвара и затвара оба, односно сва врата. То је био и први аутомобил са командама аудио система на волану.
Рено Фуего се производио у Француској од краја 1980. до почетка 1986. године, у лето 1982. добио је турбодизел верзију 2.1 ТД од 86 КС, а након завршетка европске производње каријеру је наставио у Аргентини до 1995. године.