TAMARIN NOVI AUTO KOŠTA...Auu! Pa ovakvo ČUDO ne voze ni ARAPSKI ŠEICI - ZVERINA! (FOTO)
Dobila poklon od Makarone.
Starleta već nekoliko dana boravi u Moskvi gde živi njen bivši dečko biznismen Dejan Palić Makarona, a sa kojim je nakon raskida ostala u prijateljskim odnosima.
Dejan se Tamari našao u najtežim životnim trenucima kada je ležala mesecima u bolnici usled komplikacija od plastične operacije koju je imala na zadnjici i ona mu je zbog toga beskrajno zahvalna.
KO TU MAŠINU NE BI HTEO? Odložena proizvodnja Maserati Levanta zbog smanjene potražnje! (VIDEO)
Tamara i Dejan uživaju u glavnom gradu Rusije, provode se po najekskluzivnijim restoranima i uživaju u luksuzu, a Đurićeva je danas posebno srećna.
Njoj je danas svečano uručen njen novi automobil Mercedes G klase koji, verovali vi nama ili ne, košta čitavih 107.892 evra!
REVOLUCIJA JE STIGLA! Predstavljen auto budućnosti! Menja oblik, a otporan je na udarce (VIDEO)
- Moja nova ljubav - napisala je Tamara u opisu video snimka na kojem se vidi njena nova mašina.
VOZAČI ODMAH USPORE KADA IH VIDE: Pogledajte kako izgledaju "lebdeći" pešački prelazi! (VIDEO)
Paleta motora G Klase uljučuje G 350 BlueTEC i G 500 u modelima sa dužim međuosovinskim razmakom, a G 500 je u ponudi i sa kabriolet modelom kraćeg međuosovinskog razmaka.
Osnovna motorizacija za model sa dužim međuosovinskim razmakom je G 350 BlueTEC, V6 dizel motor sa četvoroventilskom tehnologijom, zapremine 2987 kubika, snage 211 KS pri 3400 obrtaja u minutu i obrtnim momentom od 540 Nm dostupnom u opsegu od 1600 do 2400 obrataja u minutu.
BlueTEC tehnologija je razvijena u cilju smanjenja zagađenja, a uz AdBlue tehnologiju dodavanja vodenog rastvora uree u izduvne gasove, kontrola emisije azotnih oksida je dodatno unapređena.
Alternativa dizel motoru je G 500, snažni 5,5 litarski V8 benzinac snage 387 „konja“ i moćnog obrtnog momenta od 530 Nm.
Oba motora dolaze u kombinaciji sa 7G-Tronic Plus automatskim menjačem. Sada već u šestoj generaciji, višestepeni automatski menjači su u proizvodnom programu Mercedes-Benza od 1960. godine. Unapređena verzija menjača je prerađena u cilju većeg stepena komfora i manje potrošnje u odnosu na prethodnika.
U paleti motora novina su G 63 AMG sa V8 motorom sa dva turbo punjača, snage 544 KS i obrtnog momenta od 760 Nm sa start/stop sistemom i V12 sa takođe dva turbo punjača, snage 612 KS i titanskim obrtnim momentom od tačno 1000 Nm, što ga čini najsnažnijim serijskim terenskim vozilom na svetu. Nema sumnje da uz ovakav tretman G klasa neće imati nikakav problem da se izbori sa daleko mlađim konkurentima iz svoje klase. Za eliksir mladosti u automobilskom svetu je svakako najbolje upitati G klasu.