ТАМАРИН НОВИ АУТО КОШТА...Ауу! Па овакво ЧУДО не возе ни АРАПСКИ ШЕИЦИ - ЗВЕРИНА! (ФОТО)
Добила поклон од Макароне.
Старлета већ неколико дана борави у Москви где живи њен бивши дечко бизнисмен Дејан Палић Макарона, а са којим је након раскида остала у пријатељским односима.
Дејан се Тамари нашао у најтежим животним тренуцима када је лежала месецима у болници услед компликација од пластичне операције коју је имала на задњици и она му је због тога бескрајно захвална.
КО ТУ МАШИНУ НЕ БИ ХТЕО? Одложена производња Масерати Леванта због смањене потражње! (ВИДЕО)
Тамара и Дејан уживају у главном граду Русије, проводе се по најексклузивнијим ресторанима и уживају у луксузу, а Ђурићева је данас посебно срећна.
Њој је данас свечано уручен њен нови аутомобил Мерцедес Г класе који, веровали ви нама или не, кошта читавих 107.892 евра!
РЕВОЛУЦИЈА ЈЕ СТИГЛА! Представљен ауто будућности! Мења облик, а отпоран је на ударце (ВИДЕО)
- Моја нова љубав - написала је Тамара у опису видео снимка на којем се види њена нова машина.
ВОЗАЧИ ОДМАХ УСПОРЕ КАДА ИХ ВИДЕ: Погледајте како изгледају "лебдећи" пешачки прелази! (ВИДЕО)
Палета мотора Г Класе уључује Г 350 БлуеТЕЦ и Г 500 у моделима са дужим међуосовинским размаком, а Г 500 је у понуди и са кабриолет моделом краћег међуосовинског размака.
Основна моторизација за модел са дужим међуосовинским размаком је Г 350 БлуеТЕЦ, В6 дизел мотор са четворовентилском технологијом, запремине 2987 кубика, снаге 211 КС при 3400 обртаја у минуту и обртним моментом од 540 Нм доступном у опсегу од 1600 до 2400 обратаја у минуту.
БлуеТЕЦ технологија је развијена у циљу смањења загађења, а уз АдБлуе технологију додавања воденог раствора урее у издувне гасове, контрола емисије азотних оксида је додатно унапређена.
Алтернатива дизел мотору је Г 500, снажни 5,5 литарски В8 бензинац снаге 387 „коња“ и моћног обртног момента од 530 Нм.
Оба мотора долазе у комбинацији са 7Г-Трониц Плус аутоматским мењачем. Сада већ у шестој генерацији, вишестепени аутоматски мењачи су у производном програму Мерцедес-Бенза од 1960. године. Унапређена верзија мењача је прерађена у циљу већег степена комфора и мање потрошње у односу на претходника.
У палети мотора новина су Г 63 АМГ са В8 мотором са два турбо пуњача, снаге 544 КС и обртног момента од 760 Нм са старт/стоп системом и В12 са такође два турбо пуњача, снаге 612 КС и титанским обртним моментом од тачно 1000 Нм, што га чини најснажнијим серијским теренским возилом на свету. Нема сумње да уз овакав третман Г класа неће имати никакав проблем да се избори са далеко млађим конкурентима из своје класе. За еликсир младости у аутомобилском свету је свакако најбоље упитати Г класу.