TOP 10 NAJPRODAVANIH POLOVNJAKA U SRBIJI: Ovo su najtraženija vozila na našem tržistu, PRVI DEO
Lista je kreirana na osnovu podataka i ankete.
Ponuda vozila je nikada veća, dok su rasponi cena prilagođeni različitim kupovnim mogućnostima. Sve veći broj ljubitelja automobila se okreće tržištu polovnjaka, zbog odličnog odnosa cene i kvaliteta, gde se za nekoliko godina star polovnjak, i dalje može dobiti sav njegov kvalitet i performanse, a po značajno nižoj ceni. Tržište polovnjaka kod nas je sve razvijenije i godinama beleži porast kada se radi o broju prodaja, kupovina i drugih aktivnosti učesnika. Napominjemo da cemo ovu listu raditi iz dva dela, i smo išli hronološki od destog do prvog mesta.
TOP 5 POLOVNJAKA DO 8.000 EVRA: Sve što bi trebalo da ZNATE pre same kupovine
TOP 6 NAJBOLJIH POLOVNIH AUTOMOBILA ZA ŽENE: Sve što treba da ZNATE pre same kupovine vašeg "LJUBIMCA"
TOP 7 POLOVNJAKA DO 5.000 EVRA: Automobili sa ove liste su SKROMNA VISOKA KLASA
10. Citroen C3 druga generacija (2009 - 2016)
Druga generacija Citroena C3 je dizajnerski prilično dinamičnija, mada se to ne može reći i za vozne osobine. Mnogi ga smatraju ženskim automobilom, zbog karakterističnog izgleda, a tu su i kompaktne dimenzije u kombinaciji sa dovoljno prostora u kabini, dobra preglednost, udobnost, lagan volan koji dodatno olakšava parkiranje. Citroen C3 druge generacije dostupan je isključivo u verziji sa petoro vrata. Za 8 cm je duži i 6 cm širi od prethodne generacije. U proseku je težak oko 1.000 kg, u zavisnosti od opreme i motora (dizelaši su teži). Po pitanju pouzdanosti spada u sredinu - slabiji benzinci su se pokazali prilično pouzdanim i jednostavnim za održavanje. Isto važi i za vešanje. Redizajniran je 2013. godine. Verzije pre i posle redizajna najlakše je prepoznati po amblemu. Do 2013. tzv. „ševron“ stoji samostalno, dok je kod redizajnirane verzije integrisan u dve hromirane lajsne koje čine ram gornjeg dela maske hladnjaka. Dobio je i dnevna LED svetla. Tu su i razne izmene u enterijeru, koji nakon redizajna izgleda prilično lepše. Takođe je unapređena i ponuda motora. Drugi modeli u njegovoj klasi su: VW Polo, Opel Corsa, Renault Clio…
Enterijer
Pozicija sedenja je nešto viša, što obezbeđuje više prostora u kabini i bolju preglednost, ali sa druge strane ima dodatni negativan uticaj na generalni osećaj u krivinama zbog preteranog naginjanja i slabe bočne podrške. Sedišta su udobna i ima dovoljno prostora za četiri osobe, mada može da se smesti i peta. Vozačko radno okruženje je vrlo jednostavno i ergonomično, bez neke ekstravagancije kakva bi se očekivala od jednog Citroena, mada je kod redizajnirane verzije to u dobroj meri “popravljeno”. Naročito lepo deluju verzije sa najbogatijim paketom opreme i velikim ekranom. Materijali su prosečnog kvaliteta - u zavisnosti od verzije i paketa opreme, ima tu i tvrde i meke plastike, lakiranih površina, itd. Osnovna zapremina prtljažnika je 300 litara (u samom vrhu klase), a kada se obore nasloni zadnje klupe dobija se 1.000 do 1.120 litara korisne zapremine. Naslon zadnje klupe se deli u odnosu 60:40, pa može da se prevozi i neki duži predmet uz dva saputnika. Pomalo smeta visoka tovarna ivica. Ima dovoljno pregrada i ostava za sitnice.
U vožnji
Oslanjanje je veoma meko i podešeno je tako da pruži vrhunsku udobnost. Stoga je vožnja u ovom automobilu udobna i prilikom prelaska preko raznih neravnina uprkos tome što je kraći od četiri metra i ima manje međuosovinsko rastojanje od konkurencije. Međutim, u krivinama se suviše naginje, a upravljač, iako precizan, suviše je lagan i ne daje dovoljno povratnih informacija. Stoga iole oštrija ili brža vožnja kroz krivine teško da predstavlja zadovoljstvo - naprotiv, naročito kada u obzir uzmemo i nedovoljnu bočnu podršku na sedištima. Jednostavno, C3 je predviđen za opuštenu i laganu vožnju čak i u kombinaciji sa snažnijim motorima. Treba ipak imati u vidu da redizajnirana verzija ima nešto kraće opruge (tako kažu u Citroenu) i da je stoga smanjeno naginjanje i vožnja učinjena donekle dinamičnijom.
Cena
Na sajtu Polovniautomobili cene su u rasponu od 3.000 do 6.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.
9. BMW 3 E90 (2005 - 2012)
BMW je 2005. javnosti predstavio novu generaciju Bmw 3 koji je redizajniran pod nadzorom Chrisa Bangle-a poznatog po kontraverznom dizajnu serija 5 i 7. Dizajn Bmw 3 koji čini polovinu prodatih Bmw automobila, nije radikalan u onoj meri u kojoj su modeli serija 5 i 7 bili redizajnirani. Bmw 3 pete generacije je označen sa E90 ( sedan ), E91 ( karavan ), kupe ( E92 ) i kabriolet ( E93 ) je bio šesta godina na tržištu, godine manje – kupe i kabriolet. Kao i njegov prethodnik, BMW 3 E90 ne šokira prostorom na zadnjim sedištima i zapreminom prtljažnika. Ako se prihvatite sportsku suspenziju i upravljački sistem koji reaguje na najmanje kretanje volana, bićete srećni. Nakon tri godine od pojave Bmw 3 E90 je prošao prvi restailing. Sedan, kupe i kabriolet su takođe dostupni u varijanti M Power 4 – litarski V8 motor sa 420 konjskih snaga. Bmw 3 može takođe biti opremljen sa pogonom na četiri točka od strane proizvođača po imenu Bmw xDrive. Na tržištu se takmiči prvenstveno sa konkurentima kao što su Mercedes C- klase, Audi 4 i Alfa Romeo 159
Onaj ko kupuje ovakav BMW treba da bude svestan da ukoliko želi premijum auto koji se ponosi sportskim imidžom, da treba da bude spreman i na više troškove održavanja. Mnogi se opeku, kupe jeftin auto, a zatim shvate da u njega treba uložiti još mnogo novca kako bi bio u potpunosti ispravan. Uprkos tome, vrlo je tražen, pošto ima jedinstven imidž. Ima run-flat gume, koje neki vlasnici menjaju klasičnim pneumaticima, što utiče na ukupne vozne osobine. Jednostavno, vešanje je podešeno za run-flat pneumatike koji imaju neuporedivo čvršće bokove od klasičnih. Takođe, nemate fabričke podatke na koji pritisak treba da naduvate obične pneumatike, pošto fabrika daje samo podatke za run-flat gume. Redizajnirana verzija stigla je 2008. godine. Prema BMW-ovim informacijama prodato je ukupno 3.080.000 primeraka, od čega 1.825.000 sedana i 620.000 karavana. Drugi modeli u njegovoj klasi su: Mercedes C klase, Audi A4, VW Passat… U Jesen 2008. restailing je Bmw 3 dao oštriji stil i osveženje unutrašnjosti. U odnosu na Mercedec C klasu, BMW 3 E90 je sportska alternativa s vrlo dobrim upravljanjem.
Enterijer
Stilski, Bmw 3 E90 se zasniva na idejama koje se koriste u njegovim prethodnicima, iako je malo dinamičniji i agresivniji. Bmw 3 E90 je kombinacija visokokvalitetne kabine sa pristojnim nivoom opreme. Novo kod Bmw 3 E90 je iDrive informacioni sistem koji podržava navigaciju, radio i klimu. Prednja sedišta su odlična, posebno sportska. Na zadnjim sedištima mesta nema previše. Bmw 3 ima veći prtljažnik od svog prethodnika. Važno je napomenuti da sklapanje zadnjeg sedišta ne dolazi kao standardno, tako da ako želite da nosite veće stvari, kao što su bicikli moraćete da navedete kao opciju sklapanje zadnjih sedišta. Bmw 3 E90 je primetno povećan: dužina je 4250 mm ( 49 mm duži ), širina je 1817 mm (78 mm širi) i 1421 mm visok ( 6 mm viši). Međuosovinsko rastojanje je produženo za 35 mm u odnosu na prethodnog E46 na ukupno 2760 mm. Gepek limuzine ili karavana nudi zapreminu od 460 litara. Kupe prevozi teret zapremine do 440 litara, kabriolet ima zapreminu prtljažnika 210 – 350 litara.
Karoserija je vrlo dobra i ne postoje problemi sa korozijom. Prethodna Bmw 3 serija je reper u klasi za rukovanje i peta generacija Bmw 3 postavlja još veće repere. Sa odličnim rasporedom težine i pogonom na zadnje točkove, Bmw se oseća savršeno izbalansiranim kada se vozi na izazovnim putevima, odgovarajući odmah na pokrete upravljača. Dok prednja osovina je zasnovan na McPherson, pozadi multi-link, 50/50 raspodela težine, precizno upravljanje i precizno menjanje stepena prenosa čine Bmw 3 prijatnim za vožnju. A u isto udobnosti je dobra, osim, naravno M3. Takođe je neverovatno dobro izbalansiran i veoma agilan. Na Euro NCAP crash testovima 2005. Bmw 3 E90 je prošao sa odličnim rezultatima.
Motor
Motori su ponos Bmw -ea. Nije izuzetak ni Bmw 3 E90. Motore karakterišu dobre performanse i razumna potrošnja, koja, s obzirom na jačinu zvuka i snage motora su u razumnim brojevima. Kod Bmw 3 E90 u ponudi je više od 20 motora, sa snagom od 115 KS 316d (2.0), do 450 KS u M3 GTS (4.4 V8). Najslabija benzinac ima 116 KS 316i (1.6), najmoćniji dizel 286 KS u 335d (3,0 R6). Za svakog po nešto. Mogu biti samo razočarani fanovi TNG auto gasa. Većina benzinaca ima direktno ubrizgavanje, što ga čini ne ekonomičnim za ugradnju gasa. Bmw 3 E90 – limuzina sišao sa proizvodne trake početkom 2005. sa 320i , 320d, 325i i 330i . U jesen iste godine uz limuzinu je dodat karavan ( Touring ) oznake E91, kao i novi motori 318i, 318d, 330d. U 2006. pridružili su se Coupe E92 i E93 kabriolet. Takođe tu su nove verzije motora, i to 320si ( 127 KW) , biturbo 335i , 335d i tri – litarski šestocilindrični dizel označeni 325d. 2007. dolazi Bmw M3 sa osmocilindričnim motorom ispod haube sa 309Kw. Iste godine dizelima 318d i 320d je povećana snage do 105 KW / 130KW. 2008. Bmw uvodi novu tehniku po imenu EfficientDinamics da smanji potrošnju goriva. U 2008. dobi šestocilindrični dizel 33od sa više snage 180Kw. U jesen iste godine, Bmw 3 E90 je imao restailing. 2009. se pojavio najslabiji dizel 316d (85 KW). U 2010. dolazi 335S sa 225 KW. 2011. prestao da se proizvodi Bmw 3 E90. Naslednik Bmw 3 F30 došao je u prodaju u 2012. Od tehničke zanimljivosti vrednih pomena kod Bmw 3 E90 su direktna ubrizgavanja benzina, Adaptive Cruise Control i ekološki prihvatljivih verzije Efficient Dinamics sa Start-Stop sistemom. Baza ponude benzinaca pored 1,6 motora, čine dvolitarski N46 u verzijama 318i (95 KW / 100 KW / 105 KW) i 320i (110 KW / 115 KW / 125 KW). Šestcilindarski linijski motor N52 je u ponudi u dve verzije, 325i (160 KW) i 330i (190 KW / 200 KW) . Kao i šestocilindrični motori i četvorocilindrični motori imaju četiri ventila po cilindru, koji su kontrolisani od strane naprednog sistema kontrole ventila (Valvetronic) i tajminga (Double VANOS). Svi motori su uglavnom pouzdani, najčešće imaju problema sa bobinama i senzorom bregaste osovine.
U vožnji
I dalje je u vrhu kada je u pitanju dinamika vožnje. Ipak, za razliku od prethodnika ne postavlja vozne osobine na prvo mesto, već se udobnošću, komforom i drugim stvarima suprotstavlja svojim glavnim rivalima koji sa druge strane uporno njega direktno napadaju sve boljim i boljim ponašanjem na putu. Nažalost, udobnost ipak nije na nivou koji se očekuje od jednog premijum automobila. Zvučna izolacija je odlična. Ljubitelji BMW-a su se naročito oduševljavali 335 benzinskom verzijom sa 3.0-litarskim motorom i dva turbopunjača. Nažalost, nije se dobro pokazao kada je pouzdanost u pitanju, pa je zamenjen verzijom sa jednim turbopunjačem.
Prednosti
- kvalitet materijala u kabini
- vozne osobine
- prostranost
Mane
- udobnost
- prtljažnik
- skupi run-flat pneumatici
- visoka cena održavanja
Cena
Na sajtu Polovniautomobili cene su u rasponu od 4.000 do 6.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme. Pojedini modeli idu čak i do 8.000 evra
8. Renault Clio IV generacije (2012 – 2019)
Renault Clio 4. gen. je oduvek bio automobil koji je bio jednoglasno pohvaljen zbog svoje uspešne estetike. Prilično klasičan, ali seksi, privlači više javnosti nego njegov glavni rival Peugeot 208, koji nadmašuje od početka na nivou prodaje. Takođe je komforan, prostran sa 4,06 m, i dobro opremljen, nudeći širok izbor motora. Međutim, greh je kvalitet završne obrade u odnosu na prethodnika, ali i u poređenju sa konkurencijom. Šteta … Ali srećom, restajling 2016.god. je uveliko poboljšao stvari, vraćajući Renault Clio 4.gen. na nivo konkurencije u vezi kvalitet materijala. Renault Clio IV je dostupan u dva tipa karoserije. Osnovni model je hečbek sa 5 vrata, ali kupci kojima je potrebno više prtljažnog prostora mogu odabrati Grandtour varijantu. Ova verzija takođe ima atraktivan izgled. Dizajneri su uspešno integrisali prtljažni deo u ostatak karoserije automobila
Grandtour je duža od hatchbacka za 20 cm, a duga je 4.06 m. Oba automobila imaju širinu od 1,7 mi visinu manju od 1,5 m. Međuosovinski razmak je 2,59 m. Zahvaljujući dužoj dužini, može se pohvaliti sa više od 440 litara prtljažnika (nakon sklapanja sedišta ima 1380 litara), odnosno za 140 litara više nego što je dostupno u hatchbacku. Konkurenti u njegojoj klasi su VW Polo, Peugeot 208, Citroen C3, Hyuindai i20, Kia Rio,Toyota Yaris, Ford Fiesta
Enterijer
Unutrašnjost automobila izgleda jednako impresivno kao i telo. Sistem indikatora na kontrolnoj tabli je neuobičajeno rešen. Kod Reno Clio-a prednja sedišta lako mogu da prime čak i visoke putnike. Primetan je više nego osetan napredak u odnosu na prethodnu generaciju. U zavisnosti od paketa opreme tu su materijali meki na dodir, imitacija aluminijuma, ručica menjača i upravljač presvučeni kožom i slično. Instrument tabla je pregledna i jasna, a tu je i dodatni centralno postavljen info displej. Komande su ergonomično raspoređene, na dohvat ruke i dovoljno jasne. Dugme za aktiviranje sva četiri migavca je suviše nisko postavljeno, tako da u hitnim situacijama ručica menjača može da zasmeta da se pritisne. Kaseta ispred suvozača može da se pohvali prilično velikom zapreminom. Na zadnjoj klupi ima više mesta nego kod prethodnika, mada ne briljira po tom pitanju.
U vožnji
Clio ima prilično direktan progresivni servo upravljač koji šalje dovoljno informacija sa podloge i omogućava da se lepo prolazi kroz krivine. Prečnik okretanja mu je 10,3 m, što znači da se uz kompaktne dimenzije odlično snalazi po gradu i da može lako da se “uvuče” na nezgodno parking mesto. Oslanjanje nudi odličan kompromis između udobnosti i stabilnosti. Udobniji je od gotovo svih direktnih konkurenata. Preglednost je prilično dobra.
Prednosti
- udobnost
- praktičnost
- završna obrada
Mane
- nedostatak pregrada i ostava
- prostor pozadi
- nemogućnost podešavanja upravljača po dubini
Cena
Na sajtu Polovniautomobili cene su u rasponu od 5.000 do 11.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.
7. Opel Corsa E (2014 – 2019)
Izgled Opel Corsa E hatchback-a nije se globalno promenio u odnosu na prethodnu generaciju, već je postao primetno atraktivniji i moderniji. Dizajnom modela dominira oblik koji ponavlja zakrivljenost ptičjeg krila, a naročito imitiraju njegovu optiku glave uopšte i elemente LED svetla, kao i hromiranu traku koja podržava logotip marke.
Enterijer
Unutrašnjost nemačkog hečbeka izrađena je u „porodičnom“ stilu marke i gotovo bukvalno ponavlja mlađi model Opel Adam. Neposredno ispred vozača nalazi se moderan višenamenski upravljač s tri kraka, koji se može primetiti po elegantnoj komandnoj ploči koju odlikuju visoka funkcionalnost i dobra čitljivost. U standardnom položaju, zapremina prtljažnika Opel Corsa E, bez obzira na broj vrata, iznosi 285 litara, a sa oborenim zadnjim sedištem 1090-1120 litara. Opel Corsa pete generacije izgleda dobro, a pruža i upotrebljivost tipičnu za moderan automobil B klase (prilično prostrana unutrašnjost, prtljažnik uporediv sa konkurentima.
Motor
Opel Corsa E ima pet vrsta benzinskih motora i dva turbodizela. Najveće interesovanje predstavlja nova trocilindarska Ecotec jedinica zapremine 1,0 litra sa direktnim ubrizgavanjem, koja u zavisnosti od stepena pojačanja daje 90 ili 115 konjskih snaga (obrtni moment u oba slučaja iznosi 170 Nm, a stvara se pri 1800-4500 o / min). U tandemu sa 6-stepenim ručnim menjačem ubrzava hečbek do stotke za 10,3-11,9 sekundi i do 180-195 km / h maksimalne brzine (u korist efikasnijeg motora). Kombinovana potrošnja goriva je samo 4,5-5 litara na 100 pređenih kilometara.
Dizel linija uključuje 1.3-litarsku CDTI motor sa turbo punjenjem, koji generiše u zavisnosti od verzije 75 ili 95 konjskih snaga (obrtni moment u oba slučaja – 190 Nm pri 1500-3500 o / min). Motor radi u sprezi samo sa manuelnim peto stepenim prenosom. Performanse dizela sa 95 KS ubrzava do 100 km/h za 11,2 sekunde (maksimalna brzina od 182 km / h). Za svakih 100 km puta, ovaj Corsa E treba 3,4-3,8 litara dizel goriva.
U vožnji
U kabini i motoru relativno tiho, dok zvuči pomalo naporno na vrhu raspona broja okretaja, nikada ne radi iritantno. Recaro sedišta su posebno dobra; to je firma poznata po svojim sedištima nastalim u motosportu i ova su velika podrška, ako ne i posljednja reč u mekom luksuzu poput sofe. Kombinacija velikih točkova, lepljivih guma visokih performansi i spuštenog ogibljenja nije udoban automobil u svom najbržem i najboljem obliku. Tu ni taj diferencijal ne pomaže, jer ima tendenciju da vuče volan u krivinama tako da je to stalna bitka. Naravno, ovo mu pomaže da se dobro nosi, ali to nije baš opuštajuće iskustvo. Takođe zapamtite da je udobnost ugrožena na osnovnim modelima Corsa sa njihovim 17-inčnim alu felnama i sportskim postavkama supenzije koje dolaze s njima. Primetno je tvrđi, ali i dalje popustljiv, po gradu, a ipak na grubljim putevima pri većim brzinama čvrstina može postati zamorna.
Cena
Na sajtu Polovniautomobili cene su u rasponu od 4.000 do 9.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.
VW Polo (2009 - 2017)
Peta generacija modela Polo dizajnerski se oslanja na VW Scirocco i Golf VI, što mu u velikoj meri pomaže da deluje ozbiljnije i agresivnije, dok ga proporcije čine vizuelno većim nego što zaista jeste – iako je veći od prethodnika, ipak se zadržao ispod „magična“ četiri metra. Ovaj „mali Golf“ ima širok izbor dizel motora, a dobio je titulu automobila godine u Evropi 2010. godine. Generalno, uz dobar imidž zbog porekla (VW), atraktivan dizajn koji će dugo ostati svež, kao i solidan izbor motora, naročito štedljivih dizelaša, Polo pete generacije predstavlja odličan automobil. Naravno, prodavci zbog toga i drže relativno visoku cenu u oglasima ali kupaca uvek ima iako mnogi konkurenti na raznim poljima po istoj ili nižoj ceni nude više. Dostupan je kao hečbek sa troja i petora vrata, mada je tu i sedan ali samo za npr. Rusiju, Indiju, Meksiko... Duži je za 4,4 cm, širi za 3,2 cm i niži za 1,3 cm u odnosu na prethodnu generaciju. Redizajniran je 2014. godine. Tom prilikom izmenjeni su i razni detalji u enterijeru, gde je ubačen novi volan. U ponudu su ubačeni i novi bezbednosni sistemi za pomoć pri vožnji. Izbor motora je uobičajen za ovu klasu. Najslabija verzija je benzinac od 60 konja koji je do 2014. imao 1.2 litra, da bi bio zamenjen agregatom od 999 kubika iste snage. Iznad njega je verzija sa 70 ili 75 konja iz 1.0 ili 1.2 litra u zavisnosti od godišta, odnosno od toga da li je reč o verziji pre ili posle redizajna. Tu je i 1.2 TSI turbo benzinac u verzijama od 90, 105 i 110 KS, u zavisnosti od godišta. Godine 2010. stigao je atmosferski 1.4-litarski benzinac od 85 KS. Iste godine pojavila se GTI verzija sa 1.4 TSI turbo benzincem od 180 KS. Kod dizelaša imamo sada već dobro poznate 1.6 TDI u verzijama sa 75, 90, 105 KS, 1.4 TDI, kao i 1.2 TDI sa 75 KS. Drugi modeli u njegovoj klasi su: Renault Clio, Opel Corsa, Fiat Grande Punto…
Enterijer
Opis će delovati „ofucano“, kao da ste ga pročitali već 100 puta. Sve deluje jednostavno, praktično i ergonomično, ali istovremeno elegantno i kvalitetno. Nema „šljaštećih“ detalja kojima bi Polo želeo da se izdvoji od konkurencije. Korišćeni materijali deluju kvalitetno, završna obrada je dobra. Komande i prekidači deluju dovoljno robusno. Sedišta su prosečne udobnosti, možda za nijansu tvrđa, ali to bi po „tradiciji“ trebalo da obezbedi i njihovu dugotrajnost. Napred prostora ima dovoljno i za korpulentnije osobe, a i iza njih mogu da se smeste osobe prosečne visine. Naravno, treba imati u vidu da je Polo kraći od 4 metra. Vozač može lepo da se smesti, pošto i sedište i upravljač imaju zadovoljavajuće mogućnosti podešavanja. Preglednost je natprosečna. Sve komande su tamo gde ih očekujete, tako da ako prvi put uđete u ovaj auto, period navikavanja je izuzetno kratak. Primerci kupljeni u Srbiji mogu da budu veoma siromašni opremom, čak bez npr. putnog kompjutera u nekom srednjem paketu opreme, što važi i za klima uređaj, audio uređaj i neke druge stavke koje su se kod direktne konkurencije dobijale. Sa druge strane, primerci iz uvoza po nepisanom pravilu imaju znatno bogatiju opremu. Zapremina prtljažnika je povećana za 10 litara na 280 litara. Kada se obore nasloni zadnje klupe dobija se 952 litra. U zavisnosti od paketa opreme naslon zadnje klupe može da se preklapa ili u celosti ili u segmentima (60:40).
U vožnji
Ljude koji prvi put uđu u njega obično iznenadi dobra udobnost. Nije baš udoban kao Clio, ali je veoma blizu. Ipak, Polo je osetno agilniji i dinamičniji u krivinama. Takođe ima precizniji upravljač koji pruža bolji osećaj vozaču. U krivinama je siguran i samouveren, isto kao kad su u pitanju iznenadni manevri prilikom izbegavanja neočekivanih prepreka. Generalno, napravljen je dobar kompromis između udobnosti i voznih osobina.
Cena
Na sajtu Polovniautomobili cene su u rasponu od 4.000 do 9.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.