VEĆA POTRAŽNJA OD PROIZVODNJE: Prodato je više BMW-ovog karavana, nego što ga uopšte ima
Da li stvarno toliko vredi?
Nemački konstruktor koji na svet donosi plemenite četvorotočkaše (a i dvotočkaše) je tokom prošlogodišnjeg Festivala brzine u Gudvudu prezentovao novi M3 Touring, što je tada bilo iznenađenje. Taj model je toliko puno i toliko dugo prizivan od najtvrdokornijih obožavalac plavo-bele marke da je uprava na kraju popustila i ponudila ga u formi "lubeničara". Konačno, s prolećem je na Balkan stigao i prvi primerak namenjen tržištu.
SPREČITE KATASTROFU PRE NEGO ŠTO SE DESI: Obratite pažnju na ovaj deo, da vam se ne bi zapalio auto
POPRAVKA SKUPLJA OD AUTOMOBILA: Ovo su 6 najskupljih kvarova
OVO SIGURNO NISTE ZNALI: Ovo je prvi automobil koji je imao DALJINSKO I CENTRALNO zaključavanje vrata (FOTO+VIDEO)
Na testovima se BMW M3 Touring pokazao sposobnim da odgovori na more heterogenih zahvata, pa je tako dokazano odličan na putovanjima srednje dužine, u urbanoj eksploataciji, a ni na trkačkoj stazi neće obrukati vlasnika.
Koliko se naše mučeno tržište razlikuje od evropskog, možda najbolje ilustruje i realizacija karavana iz palete BMW-a gde se isporuke u Srbiji mere brojem koji je manji od broja prstiju jedne ruke. Nasuprot našim navikama, u ostatku Starog kontinenta tradicionalno vlada jagma za karavanima, a ovaj o kom sada pričamo je posebno privlačan. Naravno, i ovde treba imati u vidu da krosoveri i dalje vladaju kada su u pitanju preferencije klijentele.
Kako bilo, popularnost ovog karavana je tolika da je nadmašila inicijalno formirana očekivanja uprave plavo-belog brenda, pa su Bavarci bili prinuđeni modifikuju proizvodne planove u glavnoj fabrici izgrađenoj u Minhenu, ustupajući srazmerno veći deo kapaciteta za sklapanje ovog konkretnog modela. Čak i uz ovo prilagođavanje, ostaje činjenica da će kupci karavana M3-ice biti prinuđeni da počekaju duže na isporuku istog.
Ne sumnjamo da će to nekog željnog avanture sprečiti da naruči svoj primerak.