ВЕЋА ПОТРАЖЊА ОД ПРОИЗВОДЊЕ: Продато је више BMW-ovog каравана, него што га уопште има
Да ли стварно толико вреди?
Немачки конструктор који на свет доноси племените четвороточкаше (а и двоточкаше) је током прошлогодишњег Фестивала брзине у Гудвуду презентовао нови М3 Тоуринг, што је тада било изненађење. Тај модел је толико пуно и толико дуго призиван од најтврдокорнијих обожавалац плаво-беле марке да је управа на крају попустила и понудила га у форми "лубеничара". Коначно, с пролећем је на Балкан стигао и први примерак намењен тржишту.
СПРЕЧИТЕ КАТАСТРОФУ ПРЕ НЕГО ШТО СЕ ДЕСИ: Обратите пажњу на овај део, да вам се не би запалио ауто
ПОПРАВКА СКУПЉА ОД АУТОМОБИЛА: Ово су 6 најскупљих кварова
ОВО СИГУРНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Ово је први аутомобил који је имао ДАЉИНСКО И ЦЕНТРАЛНО закључавање врата (ФОТО ВИДЕО)
На тестовима се BMW М3 Тоуринг показао способним да одговори на море хетерогених захвата, па је тако доказано одличан на путовањима средње дужине, у урбаној експлоатацији, а ни на тркачкој стази неће обрукати власника.
Колико се наше мучено тржиште разликује од европског, можда најбоље илуструје и реализација каравана из палете BMW-a где се испоруке у Србији мере бројем који је мањи од броја прстију једне руке. Насупрот нашим навикама, у остатку Старог континента традиционално влада јагма за караванима, а овај о ком сада причамо је посебно привлачан. Наравно, и овде треба имати у виду да кросовери и даље владају када су у питању преференције клијентеле.
Како било, популарност овог каравана је толика да је надмашила иницијално формирана очекивања управе плаво-белог бренда, па су Баварци били принуђени модификују производне планове у главној фабрици изграђеној у Минхену, уступајући сразмерно већи део капацитета за склапање овог конкретног модела. Чак и уз ово прилагођавање, остаје чињеница да ће купци каравана М3-ице бити принуђени да почекају дуже на испоруку истог.
Не сумњамо да ће то неког жељног авантуре спречити да наручи свој примерак.