ZLATNA PRAVILA ZA BOLJU PRODUKTIVNOST: Sitnice koje će vam pomoći da ostvarite vrhunske rezultate!
Ovih par saveta svako od vas može da primeni lako, a doneće vam mnogo.
U toku radne nedelje, nije svaki dan isti. Vaš rad i rezultati koje postižete u toku radnog dana zavise od mnogih faktora.
SRBIJA DOBIJA NOVI IZGLED: Nikad brža izgradnja deonice auto-puta "Miloš Veliki" od Preljine do Požege (VIDEO)
NAJLUĐI POSAO U ISTORIJI: Bio je odlično plaćen, nimalo težak i - POTPUNO BIZARAN!
DA LI GRAĐANI SRBIJE IMAJU RAZLOGA ZA PANIKU? Banka povukla ove novčanice iz opticaja!
Da li ste odmorni, naspavani, imate li privatnih problema koji ometaju vaše misli, da li su svi u vašoj porodici zdravi, imate li nekih obaveza nakon posla, pa već unapred o njima mislite i mnoge druge okolonosti. Takođe, i nepredviđeni događaji mogu da ometaju vaš unapred pripremljen plan, poput telefonskih poziva ili komplikacija u toku obavljanja određenih poslova, problem sa kompjuterom, internetom…
Svakako, ne bi bilo loše da ono što možete da primenite, kako bi bili produktivniji, uvek praktikujete.
Uz nekoliko saveta, verujemo da ćete biti zadovoljniji svojim učinkom nakon napornog dana, a svakako i produktivniji.
NAPRAVITE PLAN
Na početku svakako dana, prvo proverite svoju e-poštu. U zavisnosti od toga, zapišite na papiru dnevne zadatke koje treba da obavite. Ukoliko postoje neke obaveze koje mogu da se urade i drugi dan, uzmite kalendar i rasporedite ih.
Ono što je veoma bitno jeste da najteže i najvažnije aktivnosti stavite ranije tokom dana kada je ometanje najmanje i kada ste najviše usredsređeni i odmorni.
POSTAVITE ODREĐENE ROKOVE
Takmičite se sami sa sobom.
Napravite sebi izazove, odredite vreme koje vam je potrebno da biste završili određene poslove i podesite alarm na mobilnom telefonu ili računaru da vas obavesti da je vreme koje ste predvideli završeno. Kada alarm zazvoni, zapitajte se da li ste iskoristili vreme produktivno i da li ste uspeli da završite sve što ste planirali.
ANALIZIRAJTE SEBE
Na kraju radnog dana pregledajte šta ste dobro i brzo uradili, na šta ste se najviše fokusirali i kada vam je produktivnost i pažnja opadala, a kada je bila na najvišem nivou, kako biste znali za ubuduće da još bolje rasporedite svoje obaveze.
Na primer, ako ste mnogo stvari radili ujutro i primetili ste da tada imate najviše energije, sve bitne radne zadatke uvek uradite odmah na početku dana. To važi i za situaciju u kojoj možda ipak najbolje funkcionišite kada popijete prvu kafu i doručkujete.
Svi smo drugačiji i imamo svoje navike i rituale koji nam pomažu da u svom poslu budemo još bolji. Ne treba da se ugledate na druge, već da isključivo osluškujete sebe i svoje potrebe i ono što vam prija. To je najbolji način za dobru produktivnost i još bolje rezultate.