MOĆ KOMUNIKACIJE: Atanas Raykov iz Vibera otkriće na Kaktusu 2016 promene koje nas očekuju
Atanas Raykov iz kompanije iIber, zadužen za poslovanje kompanije u centralnoj i istočnoj Evorpi, na predstojećem Kaktus festivalu govoriće o promenama u komunikaciji koje nas očekuju u narednom periodu.
Na festivalu KAKTUS 2016 govorićete na temu „How to Best Leverage The Power of Social Communication“. Koliko su se društveni mediji promenili za samo godinu dana?
Prostor društvene komunikacije stalno se menja u skladu sa promenama u svakodnevnoj komunikaciji i potrebama ljudi. Ključan problem koji se pojavljuje i o kome se mnogo priča u poslednjih godinu dana je privatnost i bezbednost korisnika servisa za slanje poruka. Kompanija Viber uzima ovaj problem veoma ozbiljno i ulaže značajna sredstva u cilju unapređenja naših usluga, pa samim tim i bezbednosti podataka koji se dele preko naše platforme.
Kada su poslovni korisnici u pitanju, kako mogu na najbolji mogući način da iskoriste prednosti novih tehnologija i moć društvene komunikacije?
Korisnici danas žele da im se omogući da na društvenim platformama dobiju sve informacije koje su im potrebne, pronađu ili ugovore posao, ali i da zadovolje njihove lične potrebe u smislu interakcije sa porodicom ili prijateljima. Samim tim, kompanije koje su prisutne na društvenim platformama imaju mnogo veće šanse da dođu do tih korisnika. Naša kompanija širom sveta radi sa vodećim svetskim, regionalnim i lokalnim brendovima, koji su već izgradili svoju publiku na Viberu, pored ostalih društvenih mreža, i beleže najveći promet kako u oflajn, tako i u onlajn prodavnicama. Stikeri su postali široko korišćen alat za interakciju brendova sa korisnicima.
Koje novine i trendove možemo da očekujemo u narednoj godini u oblasti mobilnih aplikacija?
Vidimo veliko interesovanje od strane kompanija, koje žele da dobiju što više mogućnosti da budu u kontaktu sa svojim kupcima i klijentima kroz našu platformu. Planiramo da razvijemo brojne nove alate za interakciju, koji će podići komunikaciju između brendova i potrošača na viši nivo.
Da li Centralna i Istočna Evropa i dalje drži lidersku poziciju kada je broj korisnika Vibera u pitanju?
Viber je dodatno ojačao lidersku poziciju u regionu i razvio svoju platformu u efikasan kanal za društvenu i B2C komunikaciju, i samim tim postao jedan od omiljenih alata u ovom delu Evrope.
Više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs